Beantwoorden
Matrix-z
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

TV-Box start niet op na enkele dagen inactiviteit

Ik bezit 3 TV-Boxen gekoppeld aan 3 verschillende TV's in 3 verschillende ruimtes. 

Alle drie vertonen ze dit zelfde probleem : na 3 of 4 dagen in stand-by (dus niet gebruikt)

starten ze niet meer op via de afstandsbediening. Ze moeten dan uitgeschakeld worden via het afkoppelen van de stroom of via de aan/uit knop om dan terug op te starten. Van dan af werken ze weer maar opnieuw na een aantal dagen inactief te zijn : 't zelfde probleem ! 

Ze staan alle 3 in stand-by modus "snelle start" ingesteld ! Omdat ik er 3 bezit valt 't nogal eens voor dat ik in een bepaalde ruimte enkele dagen geen TV kijk en heb ik zo dit probleem toevallig kunnen vaststellen !

Is dit een softwarebug of een hardwarefout ? (nb. : ik heb ze ook al eens naar fabrieksinstellingen hersteld, doch 't probleem blijft !)

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-Box start niet op na enkele dagen inactiviteit

@Matrix-z is een probleem dat al enkele maanden voorvalt, had dit ook altijd voor als ik enkele dagen niet keek, enige oplossing is met de knop achteraan herstarten, 

denk wel dat dit ooit eens zal opgelost via een update, maar waneer is de grote vraag die niemand weet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

TV-Box start niet op na enkele dagen inactiviteit

Inderdaad, nog een vervelende bug.
Wat ik ook heb is dat de TV-gids na een tijdje niet meer (of niet volledig) laadt.

 

Voor beide issues is een power reset de oplossing.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV-Box start niet op na enkele dagen inactiviteit

@Matrix-z @Master-Magic @Steven-E blijkbaar zal dit probleem opgelost worden in de volgende update (4.21). Nog even geduld! 😉 

Zodra ik weet wat er in de nieuwe update zit, zal ik dit naar traditie delen op De Netweters. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.