De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV-Box start niet op na enkele dagen inactiviteit

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! Hi there! De kop is eraf!

Ik bezit 3 TV-Boxen gekoppeld aan 3 verschillende TV's in 3 verschillende ruimtes. 

Alle drie vertonen ze dit zelfde probleem : na 3 of 4 dagen in stand-by (dus niet gebruikt)

starten ze niet meer op via de afstandsbediening. Ze moeten dan uitgeschakeld worden via het afkoppelen van de stroom of via de aan/uit knop om dan terug op te starten. Van dan af werken ze weer maar opnieuw na een aantal dagen inactief te zijn : 't zelfde probleem ! 

Ze staan alle 3 in stand-by modus "snelle start" ingesteld ! Omdat ik er 3 bezit valt 't nogal eens voor dat ik in een bepaalde ruimte enkele dagen geen TV kijk en heb ik zo dit probleem toevallig kunnen vaststellen !

Is dit een softwarebug of een hardwarefout ? (nb. : ik heb ze ook al eens naar fabrieksinstellingen hersteld, doch 't probleem blijft !)

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Highlighted
Experienced Allesweter
It's your third party! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf! Volop in the game!

@Matrix-z is een probleem dat al enkele maanden voorvalt, had dit ook altijd voor als ik enkele dagen niet keek, enige oplossing is met de knop achteraan herstarten, 

denk wel dat dit ooit eens zal opgelost via een update, maar waneer is de grote vraag die niemand weet.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Bijna Allesweter
Lees je nog iets anders? ;-) En wanneer slaap jij? Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Inderdaad, nog een vervelende bug.
Wat ik ook heb is dat de TV-gids na een tijdje niet meer (of niet volledig) laadt.

Voor beide issues is een power reset de oplossing.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@Matrix-z @master-magic1 @Steven-E blijkbaar zal dit probleem opgelost worden in de volgende update (4.21). Nog even geduld! 😉 

Zodra ik weet wat er in de nieuwe update zit, zal ik dit naar traditie delen op De Netweters. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden