Beantwoorden
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

Hey allen, vorige week een mail gekregen voor een nieuwe TV Box, en ik ben er maar op in gegaan. Zondag jl besteld, en nu, woensdag is hij via pakketje aan huis geleverd. Installatie ga ik morgen doen. De TV Box is wel het eerste type V1, raar, had wel op hernieuwde type gehoopt. De TV app werkte al vanaf maandag, iPhone, iMac, en Apple TV. Nu hopen dat de installatie goed verloopt.

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV Box

26 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV Box type V1 ontvangen

@dannyroZe sturen op wat ze in Stock hebben in het magazijn, ze zijn bijna identiek hetzelfde, er zijn kleine verschillen, ik heb de V2 versie, heb die wel in de winkel weest halen, gemaild naar de winkel en kom daar na 10 min toe en stond al klaar, kon direct weer naar huis om hem te installeren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

TV Box type V1 ontvangen

@dannyro 

Heb al meer dan 3 jaar de V1 en deze bevalt mij uitstekend.

Voordelen t.o.v. de V2:

- Handig aan/uit knopje links achter.

- Afstandsbediening (AB) met ingebouwde verlichting en je kan deze laten piepen om ze terug te vinden, 12 sec op de + duwen (zie 4de punt). Heb het zelf nog niet geprobeerd.

- Mini SCART en analoge audio 3.5 mm jack uitgang.

- + en - toetsen op het voorpaneel om te zappen zonder AB.

- Netwerk- en wifistatus LED-lampjes op het voorpaneel.

Dus je moet het zeker niet erg vinden dat je de V1 kreeg.

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Nieuwere-versie-van-de-Telenet-TV-box-si...

Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

Heb 3 weken geleden TV box digitaal besteld en na 2 dagen thuis ontvangen. Is ook type V1 maar who cares ? Installatie zonder één enkel probleem verlopen. Werking prima deluxe. Ben er heel tevreden van. Heb mij nu ook nog een nieuwe OLED TV besteld die binnen enkele dagen geplaatst wordt. Kijk er al naar uit.

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

VoodooKing Bedankt, ik had oa door jouw bijdrage hier op netweters al veel info vernomen hoor, en ook, de TV App werkte al een paar dagen, zodus de instellingen enzoverder wist ik feitelijk al allemaal. Ik heb de box gisteren toch nog aangesloten, en op 10 minuutjes alles in orde. Heel mooi beeld op mijn 4K Samsung, Mijn Harmony One had ik ook al op voorhand geconfigureerd, zodus heel tevreden. 1 vraagje, als ik naar mijn 2de woonst aan zee ga, en ik verbind de TV box met mijn Myfi, waar een datakaart van Telenet inzit, is dat voldoende om de TV Box actief te houden? Ik gebruik hem daar alleen voor live TV te kijken. Wel Telenet TV aanwezig (coax) maar geen Internet. Vandaar heb ik daar een Myfi. Mvg 
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

Daar zal je zeker tevreden over zijn. De televisie's tegenwoordig zijn top 🙂

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV Box type V1 ontvangen

@dannyro je kan deze niet gebruiken op een ander adres omdat deze gelinkt is aan je ip adres en Mac adres van je modem thuis, enige optie voor in een 2de verblijf is de app gebruiken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

master-magic1  Bedankt voor je antwoordt. Nu heb ik hier thuis eens getest, en een verbinding gemaakt met de Mifi, voorzien van de datakaart van Telenet. Zodus verbonden via 4G. Dat werkte perfect, ook opname uit de cloud werkte zeer goed. Ik ga het daar toch eens proberen:) Een andere optie (dacht ik) was om de oude digicorder mee te nemen, alleen om live tv te kijken. Ik doe dit al jaren, (zonder internet) maar weet niet goed of nu nog gaat werken. Wel een interessant gegeven 🙂
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV Box type V1 ontvangen

@dannyro 

 

Ik heb zelf nog de digicorder, maar uit hetgeen ik hier al gelezen heb maak ik op dat van het moment dat je gekozen hebt voor de TV-Box uw eventuele digicorders niet meer werken.

 

Of dat ook het geval is wanneer je enkel de coax aansluit weet ik niet, het zou kunnen dat zoiets wel nog gaat werken. Ergens vermoed ik van wel.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

Wel, dat denk ik ook. Ik ga het eens proberen he👍

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV Box type V1 ontvangen

@dannyro 

Je tv box werkt nu enkel omdat die geconfigureerd is op jou adres. je kan de tv box nergens heen verplaatsen omdat die per twee weken een check doet op jou adres en dat die dus op jou adres aan het internet verbonden is. Zodra jij je tv box mee neemt en er komt opnieuw een check dan werkt je tv box helemaal niet meer. Dus nee je tv box is niet gemaakt voor verplaatsing naar een ander adres. 

 

Je digicorder moet je binnen brengen als je deze huurt , als je die gekocht hebt doe je er mee wat je wil. Weet wel dat als je tv box actief wordt dat je digicorder uit het systeem gedeactiveerd wordt. Intern gezien werken ze met DTV lijnen op jou profiel en daar is geen ruimte voor een tv box en een digicorder het is één van de twee. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

TV Box type V1 ontvangen

 de  digicorder is gedeactiveerd

je kan hem wel vragen om hem te activeren op ja adres aan zee

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

 
 
 
Bedankt, ik zal daar eens voor informeren.
 
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Box type V1 ontvangen

luc55 Juist eens geïnformeerd, en ja, ik moet mijn goed werkende digicorder toch inleveren, dan naar een Telenet shop aan de kust gaan en een nieuwe huren, €9,5 / maand. Allemaal wel een beetje dom. Mijn digicorder werkt perfect aan zee, waarom deze niet zo laten en mij huur aanrekenen? 
 
0 Likes
MarcL
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Al 25 duimen! Say what?! Star Wars Day On a roll...

TV Box type V1 ontvangen

Ik heb vorige maand ook 2 tv boxen bestelt en heb ook V1 ontvangen.

Werkt deze V1 tv box trager dan V2?

0 Likes