TV-box geeft vaak melding traag internet en bufferen
Ik heb een aantal weken geleden een tv-box laten installeren (omdat ik geen smarttv heb maar toch Netflix wilde ontvangen). Ik herinner me dat de installateur bij het afscheid nemen zei 'Daar ga je veel plezier aan hebben'. Helaas heb ik nog nooit zoveel problemen gehad!
Er zijn al meer dagen gepasseerd waarop de tv-box niet werkte dan wel. Na 10 minuten tv kijken komt de boodschap 'bufferen', waarna ik een foutmelding krijg van te traag internet. Bij de diagnose staat er dat er geen internet binnen komt, terwijl ik wel op mijn gsm en Sonos wifi heb.
Bij Telenet krijg ik geen gehoor behalve 'trek de kabel eens uit'. Dat doe ik ondertussen bijna dagelijks 8x.
Wat kan ik doen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv Box werkt niet
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
-
diagnose
-
foutmelding
-
TV-box