Beantwoorden
Koekieheuvel
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

TV-box mogelijk zonder internetverbinding?

Geachte leden,

blijkt dat er nu toch TV Boxen verkrijgbaar zijn  voor klanten zonder internetverbinding.....Klopt dit ? 

Zou werken via de coaxkabel....

gr,

B

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: TV BOX zonder internet

126 reacties
Peter78
Experienced Meerweter
Topicvreter! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

@DeNestor  schreef:

Dat neem ik niet zomaar van je aan. Er zijn zat situaties waarin een apart tv-abonnement de enige optie is.
Telenet krijgt me niet zo ver dat ik hun beroerd internet moet nemen. Dat was nooit de afspraak toen ik tv-klant werd.
Ook de beeldkwaliteit van de Play Sports-app moet echt omhoog, zo hou ik het geen heel voetbalseizoen vol.

Als Telenet het zo hard speelt, verliezen ze me als klant.
Tegen december zie ik dan wel hoe ik hier in België ESPN Compleet fix om de Eredivisie te kijken.

@DeNestor dat hoef je van mij niet aan te nemen zoek eens op dit forum en je zult merken dat er vanuit Telenet al genoeg is gereageerd dat dit de enige 2 oplossingen zijn like it or not. 😉

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Het was maar voor 5 euro extra voor alleen de Nederlanders te zien spellen 

Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@DeNestor  schreef:

Dat neem ik niet zomaar van je aan. Er zijn zat situaties waarin een apart tv-abonnement de enige optie is.
Telenet krijgt me niet zo ver dat ik hun beroerd internet moet nemen. Dat was nooit de afspraak toen ik tv-klant werd.
Ook de beeldkwaliteit van de Play Sports-app moet echt omhoog, zo hou ik het geen heel voetbalseizoen vol.

Als Telenet het zo hard speelt, verliezen ze me als klant.
Tegen december zie ik dan wel hoe ik hier in België ESPN Compleet fix om de Eredivisie te kijken.

Zoek u gerust een provider waar je nog tv kan krijgen zonder internet. Dan zal enkel TV Vlaanderen nog overblijven. Want ook bij Orange, Proximus en Scarlet heb je internet nodig om tv te kunnen nemen bij hun.

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Hofkens  Bij tv Vlaanderen is er ook geen sport meer, en het broertje in Nederland canal+ (canal digitaal) bied geen espn meer aan via de app, en dit is ook enkel beschikbaar met een Nederlands adres en bankrekening.

je moet al een klant kennen met nog een oud espn account op canal+ om het te kunnen zien of via ziggo of Odiddo klant.

het wordt niet simpel.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@Master-Magic  schreef:

@Hofkens  Bij tv Vlaanderen is er ook geen sport meer, en het broertje in Nederland canal+ (canal digitaal) bied geen espn meer aan via de app, en dit is ook enkel beschikbaar met een Nederlands adres en bankrekening.

je moet al een klant kennen met nog een oud espn account op canal+ om het te kunnen zien of via ziggo of Odiddo klant.

het wordt niet simpel.

Ik had het dan ook niet over sport, maar gewoon over digitale tv zonder internetabonnement bij dezelfde provider.

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Een tv app kan je nemen base tv of tv Vlaanderen 

In de toekomst gaat er iets komen een groepering van tv app zenders  in 1 tv app zoals in buitenland meerdere zenders met alles gebundeld in 1 app ook de extra spullen  

Moet je niet elke keer van tv zender app wisselen 

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@luc55  schreef:

In de toekomst gaat er iets komen een groepering van tv app zenders  in 1 tv app zoals in buitenland meerdere zenders met alles gebundeld in 1 app ook de extra spullen  

Zouden ze dat nu echt nog eens proberen?

Kennelijk zijn ze Stievie vergeten

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.