24771
netweters
|
152593
antwoorden
|
20720
vragen
|
Na een week te wachten is eindelijk mijn TV box geactiveerd! Maar nu heb ik het probleem dat ik geen zender kan nemen en er komt code 100.51 op! Reeds gebeld naar technische dienst.. ondertussen al gewoon van 45min in wacht te zijn alvorens iemand te spreken en dan zeggen dat ik morgen moet terugbellen want de achterliggende dienst was niet meer aanwezig! Pfff.. heb ik al spijt van die TV box.
iemand tips a.u.b.?
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: 100.51
Verspil geen tijd aan die TV-box. Er loopt bij Telenet momenteel enorm veel mis met activaties.
Stel het compact signaal in op je tv-toestel: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/
Als het maandag niet werkt, breng je de TV-box terug naar de winkel.
Werkt je internet, kan je iets terug kijken via de tv box,
heb je een andere modem gekregen en is die al actief, de tv box kan enkel via internet actief gemaakt worden, krijgt zijn activatie via internet,
herstart je modem anders ook eens.
Hey,
internet werkt perfect.
ik heb de witte modem.
groetjes
carolien
Hier had men hetzelfde probleem: Zenders niet beschikbaar op nieuwe TV-box (100:51)
Dat bleek toen toch nog gerelateerd aan de activatie. Morgen terugbellen dus 😕
Indien uw internet werk is het beste advies inderdaad om alles via de tv-gids te plannen qua opnames of anders via Terugkijk TV gewoon te kijken met een kleine vertraging. Dit hadden we jaren geleden ook voor bij de test van de TV Box dat we de eerste dagen geen live-tv konden bekijken maar voor de rest functioneerde wel alles.
@Carolien82 kan je inloggen op uw TV app ? of gaat dit ook niet ?
Momenteel kan je de app wel niet vinden in de playstore. In de app store kan je de app nog wel vinden als je Apple producten hebt