Beantwoorden
Steur
Freshman Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV-app foutmelding na switch naar TV-box via IP

TV Iconic en tv app werkt niet op mijn iPad krijg de melding dat de tv app niet meer werkt met een verouderde decoder.

Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: TV Iconic en tv app werkt niet op mijn iPad krijg de me

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet TV-app werkt niet meer met verouderde decoder.

19 reacties
Steur
Freshman Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Ik denk dat het beste is maar over dit probleem al eerder contact gehad met hulpdienst maar die konden het niet oplossen 

ze zouden er op terugkomen en overdragen aan de technische dienst immers al aantal weken geleden

ChristofM
Expert Moderator
Jij alziend oog. ;-) Champagne, lezer van het jaar! Waar zijn die handjes? De race is begonnen!

@iFoontje  schreef:

ik denk dat de  decoder die je hebt al in de prehistorie bestond miljoenen jaren geleden

@iFoontje Neem vooral onze spelregels door. Zo kan je bekijken hoe je wel kan antwoorden op leden met nuttige informatie. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngChristof
Expert Moderator
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ChristofM
Expert Moderator
Jij alziend oog. ;-) Champagne, lezer van het jaar! Waar zijn die handjes? De race is begonnen!

@luc55  schreef:

Als je vanaf 2019 tot nu nooit iets gewijzigd hebt bij Telenet zit je in het oude systeem 

je wordt dan overgezet zal +- 1 week duren 

De dagen van de brug niet meegeteld 

@luc55 Dat is niet correct. 

Ook klanten die niets wijzigden sinds 2019, zijn automatisch gemigreerd naar het nieuwe IT-systeem.

Zoals @MartijnS al aangaf, zijn er ook geen residentiële klanten meer in het oude IT-systeem.

Je hoeft dit dan ook niet te blijven herhalen, want is foutieve informatie.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngChristof
Expert Moderator

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Waarom werken hun nieuwe diensten dan niet 

Dit komt elke keer terug terug en als je zelf mee maakt hebt kan het niet anders dat er iets niet klopt 

En klanten die aanpassingen gedaan hebben hebben geen problemen of nieuwe klanten 

Het moet in 5 min geregeld worden en niet 1 week of 2 weken 

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

@luc55  schreef:

Waarom werken hun nieuwe diensten dan niet 

(…)

En klanten die aanpassingen gedaan hebben hebben geen problemen of nieuwe klanten 

Omdat soms dingen mislopen ook voor klanten die na 2019 aanpassingen gedaan hebben of nieuwe klanten…

@luc55  schreef:

Dit komt elke keer terug terug en als je zelf mee maakt hebt kan het niet anders dat er iets niet klopt 

Er zullen ook wel duizenden klanten zijn waarbij het allemaal van de eerste keer juist loopt…

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying