Beantwoorden
DavyS
Experienced Beetjesweter
Handje vol! Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet TV box vervangen door Telenet TV Flow

Hallo,

Ik heb gisteren via Mijn Telenet een aanpassing gedaan in mijn abonnement om te switchen van Telenet TV met de TV box naar Telenet TV Flow gezien wij maar een handvol zenders effectief kijken. Maar nu blijkt dat in mijn abonnement beiden aanwezig zijn. Dit wilt zeggen dat ik ook voor beide producten betaal. 
Nochtans als ik naar het overzicht kijk dat in mijn mailbox zit; dan zie ik dat de TV Box hier niet in vermeld staat. Kan het zijn dat bij Telenet zelf iets is misgegaan waardoor de TV box niet uit mijn abonnement gehaald is? Best wel vervelend gezien ik nu toch 22 euro te veel betaal voor de TV box. Neem ik hiervoor best even contact op met Telenet zodat zij dit kunnen checken en corrigeren?
Bijkomend, wat moet ik doen met de TV Box ? Breng ik deze gewoon binnen bij er een erkend Telenet verdeler?

Bedankt voor de hulp!

Screenshot 2025-08-02 at 20.35.13.png

20 reacties
Kelly001
Freshman Weetjesweter
Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Ik klaag niet als informatie aan iemand heeft maak dan dat het de juiste is als er 100 % niets weet dan zwijgt in en geeft gezn verkeerde informatie door maar blijkbaar begrijpen jullie het niet en zullen het nooit begrijpen ook daarom dat ik rechtstreeks mij richt naar telenet zelf om geen discussies meer te hebben en als ik iets leest en ken er 100% ervoor zonder dat ik de verkeerde informatie aan iemand zegt mogen ze mij altijd prive berichten zal ze met veel plezier helpen zonder verkeerde informatie te geven verder nog een prettige dag

Steven-E
Experienced Meesterweter
Jij bent een pro! Ere-Krak Krak 2021 Krak 2022

En @Kelly001, leestekens helpen om de leesbaarheid van je bericht te vergroten. Ik doe nu zelfs de moeite niet om me er te proberen door te worstelen wegens ‘te vermoeiend ‘. 😓 

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kelly001
Freshman Weetjesweter

Ik klaag niet ik zeg me mening alleen maar ik ga niemand berispen op zich geschrift en leestekens zoals dat peutertje Steven-E maarja diene onnozele mag dat zeggen zeker zoals ik zei ik verwijt hier niemand het is zoals ik eerder al zei dat ik bel naar telenet zelf dan zijn er gêne discussies 

Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@Kelly001 Je bent reeds door 2 verschillende moderatoren in 2 verschillende threads aangesproken op jouw manier van communiceren. Wanneer je een antwoord krijgt dat niet strookt met jouw manier van denken, val je de leden die proberen helpen persoonlijk aan, je doet zelfs de moeite niet om beleefd te blijven. Ik heb jouw bericht waarin je @Steven-E persoonlijk viseert dan ook offline gehaald, want dat kan volgens onze community regels absoluut niet en gaan we hier niet tolereren. 

Extra kadering: het community-team (de moderatoren en ikzelf) van De Netweters is Telenet, wij zijn medewerkers van Telenet. Daarom dat we jou ook aanbevelen in de toekomst rechtstreeks met de klantendienst contact op te nemen. Je hebt namelijk al enkele malen aangegeven dat je niet vertrouwt wat andere leden vertellen, dan lijkt ons dat voor jou de beste optie.

De sterkte van een community als De Netweters is net dat leden elkaar kunnen aanvullen en kennis kunnen delen. Als iedereen via privébericht met elkaar contact zou opnemen, dan zou er geen sprake meer zijn van een community, dat gaan we dus ook niet promoten. We hebben net vele liever dat vragen publiek gesteld worden en gesprekken publiek gevoerd worden, zodat iedereen er nuttig aan kan bijdragen en ervan kan leren. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager

Kelly001
Freshman Weetjesweter

Ik ben wie ik ben ik heb hier niemand verweten van die leestekens en jij zegt nu ben je van telenet een andere zegt van niet wat moet je erdan van geloven en ja kheb gebeld naar telenet tzijn juist de zelfde zoals hier je kunt erook niet op rekenen want de ene weet niet van de andere daar bij telenet maar ze hebven het mij belooft na de 16 augustus zal het zien op me factuur krijgt ik niet wat ze beloofd hebben dan zullen ze het wel weten want op iedere bericht dat ik gekregen hebt van Telenet heb ik gekopieerd dan ga ik naar de ombudsdienst 

Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@Kelly001 deze community is wel degelijk van Telenet. Je kan altijd een kijkje nemen in onze Community Gids, hier ga je al heel wat informatie terugvinden over ons platform en hoe je het best gebruikt. Ook kan je in dit artikel 'Moderatie op De Netweters: hoe en wat?' lezen dat hier moderatoren aanwezig zijn. Er is ook nog een pagina met een overzicht van alle aanwezige moderatoren, deze vind je op de homepage en via het vorige artikel. Voldoende bevestiging, lijkt me. 😉

In verband met de opmerking van de leestekens die je hebt gekregen. Akkoord, iedereen is zoals hij of zij is, maar het is een teken van respect naar elkaar wanneer we elk moeite doen onze tekst zo duidelijk mogelijk te schrijven. Leestekens dragen nu eenmaal bij tot een duidelijkere structuur. Ik zou de opmerking die je kreeg vooral zien als advies of als een tip. Ik ben er zeker van dat velen kunnen bevestigen dat een tekst zonder leestekens moeilijk is om te lezen en te ontcijferen. 

We streven hier naar een aangename en respectvolle omgeving voor ieder en dat kan alleen maar als leden elkaar beleefd en vriendelijk benaderen. We verwachten dus ook dat jij jouw steentje bijdraagt.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager