|
26.406
netweters
|
164.371
antwoorden
|
|
22.060
vragen
|
Heeft er iemand een idee of de Telenet app tegenwoordig ook werkt op Titan OS of VIDAA? Dit is het OS waar tegenwoordig resp. alle Philips en Loewe tv's mee uitgerust zijn...
Ik moet voor iemand een tv zoeken die vandaag in de keuken opgehangen wordt en morgen in het poolhouse. Met ingebouwde app is dat handig op vlak van bekabeling en extra kastjes.
Ik vraag naar bovenstaande merken omdat we die verkopen in de zaak waar ik werk. In demo-opstelling iets lastiger om accounts aan te maken en die proberen te downloaden.
Neen
enkel op android of google tv werkt het
Dus zal b merk tv worden
Ok, jammer. Ik kijk of er eventueel nog wat oud in stock is. Anders zullen we eens bij Sony moeten gaan kijken. Dat zijn blijkbaar nog Google tv’s.
@raverke95 schreef:Ik vraag naar bovenstaande merken omdat we die verkopen in de zaak waar ik werk. In demo-opstelling iets lastiger om accounts aan te maken en die proberen te downloaden.
Philips is pas sedert enkele jaren terug volledig overgestapt naar hun eigen Titan OS. Er zijn nog veel Philps toestellen te koop met Google TV, ook in de 8500 serie (bouwjaar 24/25?). Je moet dus goed op de doos kijken met welk OS de TV werkt.
Klopt Sony (TCL ) deze werken op Google tv
Dat zal nog een tijdje duren Tcl maakt deze tv's voor hun
Wel altijd goed zien dat zeker op zit
Probleem zit hem in dat het onmogelijk is om een app op alle soorten systemen te hebben, Proximus zit in hetzelfde straatje van beperkte ondersteuning.
probleem zit hem dat elk systeem moet betaald worden voor gebruik en alle soorten systemen moeten ingebouwd worden in de app om te werken, dat neemt tijd en werk in beslag dat men amper heeft.
enkel apple wordt ondersteund omdat dat een systeem is dat op elk van hun apparaten hetzelfde is en er geen verschil op zit.
daarom dat je meestal apple ziet bij ondersteunde systeem omdat daar geen verschil op zit en je eenmalig de kosten hebt voor al hun apparaten waar apps op kunnen gedraaid worden.
Zoals ik al eerder zei zit ik in de sector en eerlijk? Het liefste een "domme" tv en voor al het smart het benodigde kastje eraan. Enkel dan wel weer jammer dat Google met zijn Chromecast gestopt is. Zou nog wel eens handig kunnen zijn voor die persoon.
Dit is weer eens zo'n voorbeeld van je hebt die app nodig, ah, dan moet je eigenlijk dat toestel hebben. Ondanks Samsung een vrij dikke speler is (blijf het desondanks rotzooi vinden), is de app blijkbaar niet geschikt voor Tizen.
Erg gek want voor Ziggo zou je dan wel eea vinden voor het Tizen OS.