Beantwoorden
dlight
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Telenet tv app problemen

@beheerders van Netweters: het lijkt me nuttig om eens alle recente berichten over deze problemen met de recente Telenet TV app te bundelen.

Dat zijn er nog al wat en met steeds dezelfde problemen: bericht van slechte verbinding ( terwijl die perfect is voor andere streaming apps), steeds en meermaals opnieuw inloggen, haperingen in de app, ...., heel herkenbaar, kan ik van meespreken. 

Met alle respect maar de huidige app werkt quasi niet/ ttz. de app trekt op niets meer, waar dat eerder wel ok. was!
Dat Telenet alle apps, Telenet flex-yello-tv bundelt mag geen excuus zijn, daar betalen we (genoeg) voor...

8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv app problemen

@Moderator @Suzy 

Hier is idd een goede opmerking gemaakt , is het mogelijk alle tv app topics in één topic te plaatsen ? 

Er zijn idd vele topics en problemen die er over gaan dus het is geen slecht idee om dit allemaal samen te bundelen in één topic. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet tv app problemen

Alles over TelenetTV APP in één topic zou het nog onoverzichtelijker maken. het zou bijna een eigen forum moeten worden.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv app problemen

@Janneke_Dust 

Ja je hebt een punt maar goed als er nu ergens in één van die topics gereageerd wordt is het elke keer herhalen. 

Daarmee bundel de problemen en dan kan misschien iemand een @Moderator of misschien @Suzy zelf ons eens een update brengen of er nog problemen zijn. Want in een topic lees ik ja we weten het we hebben een ticket achterliggend gemaakt maar dat heb je in een ander topic dan weer niet.

Nu is het te onoverzichtelijk met alles.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Telenet tv app problemen


@Janneke_Dust  schreef:

Alles over TelenetTV APP in één topic zou het nog onoverzichtelijker maken. het zou bijna een eigen forum moeten worden.


"Alle" TV-App posts bundelen in één topic is natuurlijk ongewenst.

Maar de frequente TV-App posts van de laatste paar weken samenbrengen is wellicht een goed idee.

We bemerken de laatste tijd toch een overvloed van TV-App problemen en vragen, met meestal dezelfde vragen en/of antwoorden ...

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet tv app problemen

Of een tijdelijk vast gepint topic bovenaan, dat telenet weet van probleem, waar ze mee bezig zijn, even geduld we werken eraan, helpt ook dikwijls.

Mensen zien dan dat er een gekend probleem is, en weten er al "een paar" van dat ze geen nieuw topic moeten aanmaken, dat hun probleem normaal is en niet bij hun ligt.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Telenet tv app problemen

Er zijn recent inderdaad wat nieuwe threads gestart over de TV-app. Het issue van afgelopen zondag lijkt inmiddels wel opgelost te zijn. Mocht dat niet zo zijn, dan mag je dat natuurlijk laten weten. De threads van toen ga ik dus alvast niet samenvoegen.

 

Maar er zijn een aantal issues die nog in onderzoek zijn:

 

- Momenteel zien we inderdaad dat gebruikers herhaaldelijk opnieuw moeten inloggen op de Telenet TV-app. Onze developers werken aan een oplossing. Die plannen ze in december uit te rollen via de volgende appupdate.

 

- Gebruikers met een Digicorder die overschakeld zijn naar de Telenet TV-app (dit is dus niet van toepassing op klanten met een TV Box) zien mogelijk op de Telenet TV-app plots geen opnames meer of kunnen ze niet meer afspelen. Dit wordt nog onderzocht. Deze gebruikers kunnen eventueel wel weer de Telenet TV yelo-app gebruiken.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv app problemen

Maw er zijn vooruitzichten dat het probleem opgelost gaat worden. @Lieselot91 fijn dat er even een toelichting gegeven is dat iedereen weer mee is. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv app problemen


@Lieselot91  schreef:

... knip ...

 

- Gebruikers met een Digicorder die overschakeld zijn naar de Telenet TV-app (dit is dus niet van toepassing op klanten met een TV Box) zien mogelijk op de Telenet TV-app plots geen opnames meer of kunnen ze niet meer afspelen. Dit wordt nog onderzocht. Deze gebruikers kunnen eventueel wel weer de Telenet TV yelo-app gebruiken.


@Lieselot91 

Ik kan de Yelo TV app wel nog opstarten en gewoon live gebruiken, maar opnames, dat gaat niet. Om de simpele reden dat de "Aanmelden" knop gedisabled is. En zonder aan te melden, geen digicorders te zien en dus ook geen opnames.

Wel ook even vermelden dat de Telenet TV app in mijn geval ook werkt en daar kan ik de opnames wel zien, weliswaar met de beperkingen van deze app ...

EDIT: De Yelo app is eigenlijk compleet onbruikbaar geworden stel ik net vast. Ik kan hem wel opstarten, maar niet alleen inloggen lukt niet, ik kan wel de gids raadplegen maar geen enkel programma ook effectief opstarten. De app reageert op geen enkele uitzending. Ik kan ze dus wel zien en info opvragen, maar starten, dat marcheert dus niet.

Op de PC dus. Op de tablet en de foon werkt Yelo nog wel naar behoren.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes