Beantwoorden
Jari_Opsomer
Professional Meerweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Terugkijk-TV in 720p via Telenet TV-app op Apple TV

Deze vraag is eerder gericht aan Telenet zelf:

Hallo, ik heb een vraag. Waarom is terugkijk TV op de Telenet TV app op een Apple TV box enkel steeds in 720p? Via allerlei Android TV boxen geeft de app altijd Terugkijk TV in 1080p door. Play Sports terugkijken ziet er niet uit op mijn 4K tv. We betalen meer dan genoeg, dus ik zou het appreciëren moest de bitrate en resolutie op beide platforms even hoog zijn.

Alvast bedankt om dit aan te passen.

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Terugkijk TV in 720p via Apple TV app

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@Jari_Opsomer 

Wat de reden is kan ik je niet zeggen kan je enkel maar zeggen dat Telenet zelf hier niet echt mee kijkt. Moest je toch dit door willen geven kan je het beste @Moderator vermelden in je post. Dan ben je al zeker dat er een moderator is die dit bericht kan oppikken. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Het lijkt me nuttiger om de klantendienst te contacteren (Technische vraag) of rechtstreeks bij Telenet klacht in te dienen (Ontevreden? Laat het ons weten)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Opgeruimd staat netjes! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT!

@patrick37  schreef:

@Jari_Opsomer 

Wat de reden is kan ik je niet zeggen kan je enkel maar zeggen dat Telenet zelf hier niet echt mee kijkt. 

Bwa...echt waar is dit nu ook niet. @HaroenR kijkt regelmatig wel mee naar dit forum. Hij staat in nauw contact met het ontwikkelingsteam hiervan. Ik heb hem al diverse keren geattendeerd op de slechte UI en gebruikerservaring van de Telenet TV app op de Apple TV. Maar echt aandacht schenken ze er jammer genoeg niet aan. Dat de reviews van de Telenet TV app op het Apple platform bedroevend zijn, is dan ook het resultaat om de Apple platformen stiefmoederlijk te behandelen. Maar luisteren doen ze niet...ze blijven koppig.

De reden mag voor mij duidelijk zijn. Ze maken gebruik van een cross platform programmeeromgeving die meer de focus heeft op de andere platformen. Ik heb het al meermaals gezegd en blijf het zeggen. Het ontwikkelingsteam dat zich inzet voor de Apple TV app heeft ofwel een nieuwe manager nodig of moet compleet vernieuwd worden. Zeker als je weet dat de toekomst van TV kijken meer en meer via de apps gaat zijn.

Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@BillyX  Weet dat ze werken vanuit het horizon platform en van daaruit aanpassingen doen, ofwel is het vanuit het horizon platform al dat deze problemen zijn ofwel zijn deze gekomen na aanpassingen door Telenet, wie zal het zeggen hè,

het is niet zo simpel allemaal, 

wie weet werken er maar 2 aan de apps en kruipt daar veel werk in, ook om elke keer de updates te verwerken van apple en Android vergt tijd, 

En dan zijn er nog de beta versies.

maar er mag idd eens wat veranderingen aan komen, maar wie daar verantwoordelijk voor is is de grote vraag, is dat het hoofd bedrijf of Telenet….

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Opgeruimd staat netjes! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT!

@Master-Magic  schreef:

@BillyX  Weet dat ze werken vanuit het horizon platform en van daaruit aanpassingen doen,

Het Horizon platform heeft niets te maken met hoe de ontwikkelingen op iOS, iPadOS en tvOS evolueren. 
Dat platform levert het framework op maar de user interface en de gebruikerservaring kan men naar wens ontwikkelen. 

Echter daar wringt het schoentje omdat Telenet kiest voor de programmeeromgeving ‘Flutter’ voor hun apps. Dit is een cross-platform ontwikkelingstool dat niet ideaal geoptimaliseerd is voor het Apple platform.

Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

0 Likes