24770
netweters
|
152568
antwoorden
|
20720
vragen
|
Deze vraag is eerder gericht aan Telenet zelf:
Hallo, ik heb een vraag. Waarom is terugkijk TV op de Telenet TV app op een Apple TV box enkel steeds in 720p? Via allerlei Android TV boxen geeft de app altijd Terugkijk TV in 1080p door. Play Sports terugkijken ziet er niet uit op mijn 4K tv. We betalen meer dan genoeg, dus ik zou het appreciëren moest de bitrate en resolutie op beide platforms even hoog zijn.
Alvast bedankt om dit aan te passen.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Terugkijk TV in 720p via Apple TV app
Wat de reden is kan ik je niet zeggen kan je enkel maar zeggen dat Telenet zelf hier niet echt mee kijkt. Moest je toch dit door willen geven kan je het beste @Moderator vermelden in je post. Dan ben je al zeker dat er een moderator is die dit bericht kan oppikken.
Het lijkt me nuttiger om de klantendienst te contacteren (Technische vraag) of rechtstreeks bij Telenet klacht in te dienen (Ontevreden? Laat het ons weten)
@patrick37 schreef:Wat de reden is kan ik je niet zeggen kan je enkel maar zeggen dat Telenet zelf hier niet echt mee kijkt.
Bwa...echt waar is dit nu ook niet. @HaroenR kijkt regelmatig wel mee naar dit forum. Hij staat in nauw contact met het ontwikkelingsteam hiervan. Ik heb hem al diverse keren geattendeerd op de slechte UI en gebruikerservaring van de Telenet TV app op de Apple TV. Maar echt aandacht schenken ze er jammer genoeg niet aan. Dat de reviews van de Telenet TV app op het Apple platform bedroevend zijn, is dan ook het resultaat om de Apple platformen stiefmoederlijk te behandelen. Maar luisteren doen ze niet...ze blijven koppig.
De reden mag voor mij duidelijk zijn. Ze maken gebruik van een cross platform programmeeromgeving die meer de focus heeft op de andere platformen. Ik heb het al meermaals gezegd en blijf het zeggen. Het ontwikkelingsteam dat zich inzet voor de Apple TV app heeft ofwel een nieuwe manager nodig of moet compleet vernieuwd worden. Zeker als je weet dat de toekomst van TV kijken meer en meer via de apps gaat zijn.
@BillyX Weet dat ze werken vanuit het horizon platform en van daaruit aanpassingen doen, ofwel is het vanuit het horizon platform al dat deze problemen zijn ofwel zijn deze gekomen na aanpassingen door Telenet, wie zal het zeggen hè,
het is niet zo simpel allemaal,
wie weet werken er maar 2 aan de apps en kruipt daar veel werk in, ook om elke keer de updates te verwerken van apple en Android vergt tijd,
En dan zijn er nog de beta versies.
maar er mag idd eens wat veranderingen aan komen, maar wie daar verantwoordelijk voor is is de grote vraag, is dat het hoofd bedrijf of Telenet….
@Master-Magic schreef:@BillyX Weet dat ze werken vanuit het horizon platform en van daaruit aanpassingen doen,
Het Horizon platform heeft niets te maken met hoe de ontwikkelingen op iOS, iPadOS en tvOS evolueren.
Dat platform levert het framework op maar de user interface en de gebruikerservaring kan men naar wens ontwikkelen.
Echter daar wringt het schoentje omdat Telenet kiest voor de programmeeromgeving ‘Flutter’ voor hun apps. Dit is een cross-platform ontwikkelingstool dat niet ideaal geoptimaliseerd is voor het Apple platform.