Beantwoorden
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test de Telenet TV-app in beta

Om de Telenet TV-app op de verschillende platformen (Android, iOS, Android TV, Apple TV en Web) meer in lijn te brengen met elkaar en klaar te maken voor de toekomst hebben we een aantal vernieuwingen aangebracht. Ook zijn er in de achtergrond van de apps een heleboel verbeteringen uitgevoerd. En werden er zelfs wat vervelende bugs opgelost.

Daarom zijn we opzoek naar Telenet TV klanten die graag de nieuwste versie in beta al willen uitproberen.

Wat moet je doen?

Android en Android TV
Stuur je Google Account via een privébericht naar @HaroenR. Dan voegen we je toe aan het beta programma van de Telenet TV-app. Je ontvangt van ons een link om de app via Google Play te downloaden.

iOS en Apple TV
Installeer de Testflight app op je iPhone, iPad of Apple TV en ga vervolgens naar onderstaande link om de beta app via Testflight te downloaden.

Join iOS / Apple TV beta via: https://testflight.apple.com/join/nYWzw0px

Feedback via Netweters
Merk je bepaalde problemen op of vind je iets dat echt niet werkt? Dan kan je dit gewoon melden via dit topic. Het Telenet TV-app team zal dit verder opvolgen.

Beta programma verlaten
Zowel Google als Apple bieden je de mogelijkheid om het beta programma te verlaten. Dat kan je doen via Google Play of Testflight. Hierna moet je wel de Telenet TV-app verwijderen en de officiële versie uit de store terug installeren.

Bedankt voor je interesse!

Het Telenet TV-app team

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Test mee aan de vernieuwde Telenet TV-app

107 reacties
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Test de Telenet TV-app in beta


@Ex-Netweter  schreef:

 

Ik betwijfel of het moedwillig is, ik vermoed dat het een bug is die niet makkelijk op te lossen is.


Ik denk dat het inderdaad zoiets zal zijn. Alleen is het wel vreemd dat het heel af en toe eens werkt voor enkele minuten. 

Die softwarematige decoder zal echt in de app zelf zetten. Ik denk niet dat die code server gebaseerd is. 
Een andere mogelijkheid is misschien ook dat heel eventjes de zenders onversleuteld worden uitgezonden en dat het net op dat moment heel eventjes werkt. 

Moedwillig gaat Telenet dat inderdaad niet doen. Daar hebben ze niets bij te winnen.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Annick7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Test de Telenet TV-app in beta

Er werkt niks 😡

0 Likes
Annick7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Test de Telenet TV-app in beta

Ben aan het overwegen naar de concurrentie 🤨

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Test de Telenet TV-app in beta

@Annick7 

Bij Proximus zijn er ook problemen met de pickx app, toevallig dat ze ook niks kunnen zien,

of gebruiken ze alle2 dezelfde bron voor hun streams???

en dan nog te zwijgen van hun V7 Android decoder waar veel bugs in zitten, van amper tv kunnen kijken tot geen tv kijken, 

wil maar zeggen, het is niet altijd groener aan de overkant, bekijk het Proximus forum maar eens, vandaag nog gelezen van een Telenet klant dat 2 maanden geleden Proximus klant is geworden en nog geen enkele dag deftig tv heeft kunnen kijken en denk om weer naar Telenet te gaan.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Test de Telenet TV-app in beta

Bij concurrenties op social media is het nergens goed dat ze er posten, overal zoals @Master-Magic zegt is er wel iets. Bij proximus kunnen ze wel een apple tv 4k box nemen (voor streaming apps en picx) voor 1malige kost van 69 euro. Ook kan je kiezen voor hun android box zoals je zegt. Maar of daar op hun boxen alles altijd koek en ei is... Dunno

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Test de Telenet TV-app in beta

Zou het kunnen zijn het tijdstip  ik denk overbelasting

Als iemand een tijdstip kan doorgeven wanneer het gaat en wanneer niet

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Test de Telenet TV-app in beta


@DeLLiAnO  schreef:

Ook kan je kiezen voor hun android box zoals je zegt. Maar of daar op hun boxen alles altijd koek en ei is... Dunno


Laten we wel eerlijk blijven. Het is nu niet dat de Telenet TV app zoveel malen beter is. Daar zijn ook diverse problemen mee dat al jaren duren.

Maar concurrentie of niet het gaat over het feit dat een bedrijf een betalende dienst aanbiedt dat al een week niet werkt. Je kan en mag er alle begrip voor hebben maar ik vind dat er wel een communicatie van hun kant moet zijn hierover. Daarnaast mag er ook eens gepraat worden over een compensatie. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Test de Telenet TV-app in beta

Idd, heb ik al in meerdere topics geplaatst. Het melden en erkennen van een probleem is al veel. Maar compensatie, toegeven van fouten... Dan heb je bewijs van datum dat ze probleem posten, en kunnen/gaan mensen dan moeilijk doen over compensaties enz.

Als ze gewoon probleem melden/erkennen, en het duurt wat lang, en naar gelang van tijd geef je compensatie in vorm van paar films gratis, of 3 (of meer) dagen playmore of sport toegang gratis (welke automatisch staet en stopt), zou al veel zijn.

Natuurlijk gaan er nog vele blijven klagen of niet tevreden zijn met de compensatie, maar je erkend het probleem en je maakt nog ineens gratise reclame voor playmore/sport of de gratise films, en je komt als bedrijf weer iets beter uit de verf.

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Test de Telenet TV-app in beta

eindelijk erkenning van het probleem

Christof75_0-1672214114434.png

 

HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test de Telenet TV-app in beta

Vanaf vandaag is er een nieuwe versie beschikbaar in beta. 4.46.6213.

In deze versie is er gewerkt aan de performantie van vooral de Android TV app, hebben we coachmarks en soft touch toegevoegd aan Apple TV. Op verschillende plekken waar series aanbevolen worden zal je nu doorgelinkt worden naar de serie zelf, ipv een aflevering. We werkte ook aan de streaming op low end devices en hebben een issue verholpen waarbij je automatisch uitgelogd was wanneer je bepaalde content bekeek. Ook op web en Chromecast deden we enkele verbeteringen rond buffering en performantie, maar deze kan je niet in beta testen. En uiteraard zijn er nog een heleboel andere bugs gefixed.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Test de Telenet TV-app in beta

@HaroenR 

Hoelang duurt het voor de nieuwe tv app beta te downloaden is?

Ik krijg alleen te zijn dat ik aan beta deelneem en dit enkele minuten kan duren.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Test de Telenet TV-app in beta

@HaroenR Net vlug eens getest op mijn ipad en werkt goed, Bedankt om eindelijk airplay in orde te maken op de apple tv app.

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test de Telenet TV-app in beta

@DeLLiAnO, dat kan altijd enkele uren duren voor Apple (of Google) de update voor je specifieke toestel/account beschikbaar maakt. Dat is caching aan hun kant.

@Christof75, in alle openheid. Er zijn geen specifieke AirPlay issues gefixed of features toegevoegd. Wel is er een update van het framework gedaan wat mogelijks enkele verbeteringen met zich meebracht. 

0 Likes
BrianM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Complimentendag Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Test de Telenet TV-app in beta

Dag Haroen,

Ik heb recent weer veel problemen met de Android TV app. Ik moet bijna dagelijks opnieuw inloggen. Zo met die QR code of de telenet.tv/ link...

Dit was vroeger een issue, dan is dit een hele tijd opgelost geweest. En nu sinds een paar dagen heb ik dit weer elke dag.

Regressie? Of enig idee hoe dit komt?

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Test de Telenet TV-app in beta


@HaroenR  schreef:

hebben we coachmarks en soft touch toegevoegd aan Apple TV…


@HaroenR  Kan je dit eens verduidelijken? Bedoel je met die fancy termen dat er enkel en alleen die links naar de series wordt verwezenlijkt?

En wanneer wordt nu eindelijk ondersteuning voor die nieuwe Siri Remote ingebouwd? Navigeren door bijvoorbeeld de TV Gids werkt vreselijk.

Zo nieuw is deze trouwens al niet meer. Met een bestaansrecht van al meer dan twee jaar en geen ondersteuning in deze app heb ik toch serieuze bedenkingen over het ontwikkelingsteam. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes