Beantwoorden
Smekke
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Tv box mogelijk zonder internet van Telenet?

Heb een digirecorder van de eerste generatie nog met oude menu.

Nu is deze defect en moet ik deze vervangen ( het is een aangekocht toestel)

Heb geen internet maar juist digitale tv met digirecorder en modem

Nu heb ik de keuze tussen huren of kopen van digirecorder.

Een optie is ook nog een tv box huren maar de vraag is dan of ik daarvoor internet moet bijnemen?

Werkt de tv box zonder internet daar ik deze ook kan verbinden met mijn utp kabel aan de modem?

 

0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Tv box mogelijk zonder internet van Telenet?

@Smekke 

In de gegeven omstandigheden is een tv-box uitgesloten, wegens geen internet.

Huur of aankoop digicorder kan alleen jij beslissen. Als je tevreden was met de aankoop kan je dat opnieuw doen. Maar zoals gezegd moet je dat zelf beslissen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Smekke
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Tv box mogelijk zonder internet van Telenet?

Spijtig dat ik een aanschaf moet doen van een digirecorder omdat er geen internet aanwezig is.

Daaruit kan ik besluiten dat in de toekomst digitale tv alleen mogelijk is met een internet aansluiting.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv box mogelijk zonder internet van Telenet?


@Smekke  schreef:

Daaruit kan ik besluiten dat in de toekomst digitale tv alleen mogelijk is met een internet aansluiting.


@Smekke daar wil ik toch even corrigeren. Je kan als klant in de toekomst nog altijd digitale TV nemen zonder internet van Telenet. Alleen kan je dan niet kiezen voor de TV-box van Telenet en zal je een digibox/digicorder of TV met een kaartje moeten nemen. De TV-box heeft effectief internet van Telenet nodig om te werken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Smekke
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Tv box mogelijk zonder internet van Telenet?

Dat zijn beloften van Telenet dat ze niet altijd nakomen zie maar met mijn verloren aankoop van een Indi box. Wat dan met 4K UHD TV ?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv box mogelijk zonder internet van Telenet?

Als je gaat voor de Digibox houd dan rekening met het volgende. In quasi alle abonnementsformules gaat Telenet tegenwoordig voor een totale prijs huur Digicorder inbegrepen (mensen met een eigen Digicorder betalen krijgen geen aftrek meer). Mogelijk is dat niet zo in uw formule, maar dat was voor vele andere ook zo niet. De huurprijs is nu 9,37 euro per maand. Dat maakt 224,88 euro voor 24 maand. De aankoopprijs van de Digicorder is 249 euro met een garantie van 24 maanden. Geraakt je nieuwe aangekochte Digicorder defect na 24 maanden, kan je een verlies hebben van 24,12 euro, elke volgende maand zakt dit verlies met 9,37 euro. Na iets meer dan 26,5 maanden is het zuiver winst voor u. In werkelijkheid zullen de hier berekende verliescijfers allicht lager liggen want na (niet) goede gewoonte van Telenet is er nu een jaarlijkse aanpassing van de tarieven aan de inflatie. 

Als mijn Digicorder defect is, koop ik een nieuwe. Maar jij moet uiteraard voor uzelf beslissen wat het beste voor u is.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv box mogelijk zonder internet van Telenet?

@Smekke Met 4K tv zenders zijn ze op de achtergrond aan het testen met een sporting kanaal in 4K 😉 

nog even geduld.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.