24.870
netweters
|
153.334
antwoorden
|
20.802
vragen
|
Hoe kan ik op de tv-box naar VRT NWS gaan (de radio-nieuwsuitzendingen)? Die lijkt niet te vinden in het radio-portaal. En VRT NWS als zoekcriterium geeft alleen tv nieuws als resultaat.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: VRT NWS op de TV box
@Master-Magic TV-Plus zie ik toch niet maar als ik te lang naar die lijst kijk zie ik helemaal niks meer 😂
Er staan op beide zenderkaarten wel een zender die niet meer bestaat 😉 tip: kanaal 26 en bij de digicorder kaart staat ook een leeg kanaal (28) 🤔
@ChristofM ik heb het hier al vaker gezegd dat de zendernamen in het DVB-C aanbod er nie op trekken maar als je dan naar de zenderkaarten kijkt zijn ze allemaal correct gechreven, begrijpen wie begrijpen kan... 🤔
@luc55 schreef:Er zakken genoeg wat wel staat te wachten
???
@ChristofM schreef:@Peter78 Via de link die je stuurde, zien we dat dit daarop inderdaad nog niet aangepast is geworden. Dit is wel geen Telenet-link dus daarbij kunnen we vanuit Telenet dan niets doen hiervoor.
De link die @Peter78 stuurde, komt van een SCAN van de Telenet DVB-C kanalen, en bevat dus de zendernamen zoals die door Telenet (via DVB-C) op de kabel gezet worden (en zoals ik deze zie op mijn TV toestel). Deze lijst wordt continu geüpdatet!
TV channels and Radio bitrates DAB+ DTT FIBER Satellite Cable OTT
Telenet kan daar dus wel degelijk iets voor doen 😁
@Peter78 schreef:@ChristofM ik heb het hier al vaker gezegd dat de zendernamen in het DVB-C aanbod er niet op trekken maar als je dan naar de zenderkaarten kijkt zijn ze allemaal correct geschreven, begrijpen wie begrijpen kan... 🤔
Dat zijn blijkbaar volledig aparte Databases die wellicht manueel "onderhouden" worden (en misschien door verschillende diensten binnen Telenet).
Een "master lijst" met correcte zendernamen blijkt niet te bestaan 🤔
@flip1953 schreef:Dat zijn blijkbaar volledig aparte Databases die wellicht manueel "onderhouden" worden (en misschien door verschillende diensten binnen Telenet).
Een "master lijst" met correcte zendernamen blijkt niet te bestaan 🤔
@flip1953 ik heb meer en meer de indruk dat die verschillende diensten naast elkaar werken en niet met elkaar een beetje zoals de overheid. 😁
De website en al wat daar rond hangt zoals de zenderkaarten enz worden waarschijnlijk gedaan door de commerciële jongens en al wat technisch is daar zijn er "de ingenieurs" voor.
En zoals in alle bedrijven "de ingenieurs" kijken neer op al de rest (en zeker de klanten) en hebben altijd gelijk, een beetje een ziekte van alle tijden...
Dus gaat die database ooit onderhouden en gesynchroniseerd worden? Ik vrees ervoor!