Beantwoorden
Vameus
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

VRT NWS op de TV-box

Hoe kan ik op de tv-box naar VRT NWS gaan (de radio-nieuwsuitzendingen)? Die lijkt niet te vinden in het radio-portaal. En VRT NWS als zoekcriterium geeft alleen tv nieuws als resultaat. 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: VRT NWS op de TV box

31 reacties
Peter78
Professional Weetjesweter
De volle 100! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

VRT NWS op de TV-box

Schermafbeelding 2025-05-28 123848.pngSchermafbeelding 2025-05-28 123923.png

@Master-Magic TV-Plus zie ik toch niet maar als ik te lang naar die lijst kijk zie ik helemaal niks meer 😂

Er staan op beide zenderkaarten wel een zender die niet meer bestaat 😉 tip: kanaal 26 en bij de digicorder kaart staat ook een leeg kanaal (28) 🤔

@ChristofM ik heb het hier al vaker gezegd dat de zendernamen in het DVB-C aanbod er nie op trekken maar als je dan naar de zenderkaarten kijkt zijn ze allemaal correct gechreven, begrijpen wie begrijpen kan... 🤔

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

VRT NWS op de TV-box

@luc55  schreef:

Er zakken genoeg wat wel staat te wachten

???

@ChristofM  schreef:

@Peter78 Via de link die je stuurde, zien we dat dit daarop inderdaad nog niet aangepast is geworden. Dit is wel geen Telenet-link dus daarbij kunnen we vanuit Telenet dan niets doen hiervoor. 

@ChristofM 

De link die @Peter78  stuurde, komt van een SCAN van de Telenet DVB-C kanalen, en bevat dus de zendernamen zoals die door Telenet (via DVB-C) op de kabel gezet worden (en zoals ik deze zie op mijn TV toestel). Deze lijst wordt continu geüpdatet!

TV channels and Radio bitrates DAB+ DTT FIBER Satellite Cable OTT

Telenet kan daar dus wel degelijk iets voor doen 😁

@Peter78  schreef:

@ChristofM ik heb het hier al vaker gezegd dat de zendernamen in het DVB-C aanbod er niet op trekken maar als je dan naar de zenderkaarten kijkt zijn ze allemaal correct geschreven, begrijpen wie begrijpen kan... 🤔

Dat zijn blijkbaar volledig aparte Databases die wellicht manueel "onderhouden" worden (en misschien door verschillende diensten binnen Telenet).

Een "master lijst" met correcte zendernamen blijkt niet te bestaan 🤔