41412
netweters
|
17957
gesprekken
|
19405
vragen
|
Hallo,
Bepaalde TV-programma's, die om een onbekende reden uit mijn kijklijst in de 'telenet TV'-app verdwenen zijn, kan ik blijkbaar niet meer terug toevoegen aan die kijklijst. Als ik het programma wil toevoegen, staat 'm in de popup al aangevinkt (ipv de '+') en na daarop te duwen om 'm alsnog toegevoegd te krijgen, krijg ik geen bericht dat 'm toegevoegd is.
Zowel op mijn tablet (iPad Air 2) als mijn smartphone (iPhone X), beide iOS 16.6, heb ik dit probleem. Ik heb de app op mijn smartphone al eens geherinstalleerd.
Iemand enig idee ?
Alvast bedankt.
Goeiedag,
Gewoon om te zeggen dat ik al 2x naar de helpdesk geschreven heb maar geen antwoord gekregen heb.
E-mails om te zeggen dat mijn abonnement duurder zal worden heb ik wel gekregen ☹️.
Met vriendelijke groeten.
Goeiedag,
Ik heb ondertussen 5x geschreven, 2x bericht, 3x klacht.
Geen reactie.
Voor de 3 eerste heb ik een “ontvangstbevestiging” gekregen. Voor de 2 laatste, niets meer.
Mijn volgende stap: bericht naar de ombudsman van de telecommunicaties.
Ik vind het schandalig, onbeleefd.
Met vriendelijke groeten.
Guy Forton
@GuyForton schreef:Mijn volgende stap: bericht naar de ombudsman van de telecommunicaties.
"dreigen" met ombudsman haalt niet veel uit, je moet het ook doen.
Let wel:
Goeiedag,
Zoals voorzien heb ik naar de ombudsman van de telecommunicaties geschreven (6 dagen geleden).
Ik wacht op een reactie van Telenet (ze hebben 10 dagen tijd).
Met vriendelijke groeten.
Guy Forton
Goeiedag,
Na contact met de ombudsman heeft Telenet opnieuw concrete gevallen gevraagd. Ik heb dat onmiddellijk gedaan via de ombudsman.
Nog geen oplossing of contact met Telenet.
Tot vandaag: mijn echtgenote en ik kregen een email om ons te vragen van onze toestellen terug te sturen!
Nadien kreeg ik een email om mij te bevestigen dat mijn toegang tot de digitale televisie (op mijn vraag ?) stopgezet is!
Het is vandaag mijn verjaardag en het is niet plezierig om zoiets te ontvangen.
Ik heb onmiddellijk contact genomen met de ombudsman en met Telenet om duidelijk te maken dat ik geen opzegging gevraagd heb.
Ik heb alleen een technisch probleem met de kijklijst.
Ik hoop dat alles in orde zal komen of blijven en dat er geen onderbreking van de diensten zal zijn.
Met vriendelijke groeten.
Guy Forton