41879
netweters
|
18388
gesprekken
|
19873
vragen
|
Hallo,
Bepaalde TV-programma's, die om een onbekende reden uit mijn kijklijst in de 'telenet TV'-app verdwenen zijn, kan ik blijkbaar niet meer terug toevoegen aan die kijklijst. Als ik het programma wil toevoegen, staat 'm in de popup al aangevinkt (ipv de '+') en na daarop te duwen om 'm alsnog toegevoegd te krijgen, krijg ik geen bericht dat 'm toegevoegd is.
Zowel op mijn tablet (iPad Air 2) als mijn smartphone (iPhone X), beide iOS 16.6, heb ik dit probleem. Ik heb de app op mijn smartphone al eens geherinstalleerd.
Iemand enig idee ?
Alvast bedankt.
Goeiedag,
Gewoon om te zeggen dat ik al 2x naar de helpdesk geschreven heb maar geen antwoord gekregen heb.
E-mails om te zeggen dat mijn abonnement duurder zal worden heb ik wel gekregen ☹️.
Met vriendelijke groeten.
Goeiedag,
Ik heb ondertussen 5x geschreven, 2x bericht, 3x klacht.
Geen reactie.
Voor de 3 eerste heb ik een “ontvangstbevestiging” gekregen. Voor de 2 laatste, niets meer.
Mijn volgende stap: bericht naar de ombudsman van de telecommunicaties.
Ik vind het schandalig, onbeleefd.
Met vriendelijke groeten.
Guy Forton
@GuyForton schreef:Mijn volgende stap: bericht naar de ombudsman van de telecommunicaties.
"dreigen" met ombudsman haalt niet veel uit, je moet het ook doen.
Let wel:
Goeiedag,
Zoals voorzien heb ik naar de ombudsman van de telecommunicaties geschreven (6 dagen geleden).
Ik wacht op een reactie van Telenet (ze hebben 10 dagen tijd).
Met vriendelijke groeten.
Guy Forton
Goeiedag,
Na contact met de ombudsman heeft Telenet opnieuw concrete gevallen gevraagd. Ik heb dat onmiddellijk gedaan via de ombudsman.
Nog geen oplossing of contact met Telenet.
Tot vandaag: mijn echtgenote en ik kregen een email om ons te vragen van onze toestellen terug te sturen!
Nadien kreeg ik een email om mij te bevestigen dat mijn toegang tot de digitale televisie (op mijn vraag ?) stopgezet is!
Het is vandaag mijn verjaardag en het is niet plezierig om zoiets te ontvangen.
Ik heb onmiddellijk contact genomen met de ombudsman en met Telenet om duidelijk te maken dat ik geen opzegging gevraagd heb.
Ik heb alleen een technisch probleem met de kijklijst.
Ik hoop dat alles in orde zal komen of blijven en dat er geen onderbreking van de diensten zal zijn.
Met vriendelijke groeten.
Guy Forton
@GuyForton @Aegis @JBS ondertussen hebben we vernomen dat dit probleem hopelijk/waarschijnlijk opgelost zou moeten zijn in software update 5.12. Men kan dit nog niet met zekerheid zeggen, omdat we zelf geen test scenario hebben waarin we het gedrag konden reproduceren.
Alleszins, deze software update staat gepland voor eind augustus/begin september, zodra we release notes ervan hebben delen we deze ook op De Netweters zoals steeds.
Goeiemiddag,
Ik heb een bericht gekregen dat de update vandaag 20/08 ging gebeuren.
De kijklijst op de digicorder is blijkbaar in orde maar nog niet op de ipad’s en iphone’s.
Het zal misschien voor vannacht zijn?
Met vriendelijke groeten.
Guy Forton
Dag Suzy,
Bedankt voor de melding. Ik ben in heel blijde verwachting, want het aantal programma's die ik niet aan de kijklijst kan toevoegen, kan ik ondertussen al wschl. niet meer op de vingers van 3 handen tellen...
Ondertussen is die 5.12 gearriveerd (Build: 5.12.9810+14108; Device: iPad14,3; OS: iPadOS 17.6.1). Ik kon Terzake toevoegen (popup gekregen en nadien was 'm zichtbaar in de kijklijst). Tot ik durfde de app te herstarten of uit te loggen: Terzake weer weg...
Goeiemorgen,
Ik kan nog altijd geen "oude" programma’s bijvoegen aan de kijklijst van de app.
Op de digicorder lukt het wel maar die verschijnen toch niet in de app.
Ik bekijk die programma’s altijd via de app.
Via de ombudsman heb ik bericht gekregen dat het probleem doorgegeven is aan IT en dat ik bericht zal ontvangen wanneer er een oplossing is.
Dus, het kan nog weken, maanden, jaren duren…
Op vraag van Telenet heb ik opnieuw concrete gevallen (printscreens van de app) doorgestuurd.
Telenet geeft mij een compensatie (zwijggeld?) die ik niet gevraagd heb. Ik wil een oplossing.
Hoi! Zwijggeld lijkt me wat kort door de bocht. Compensaties worden wel eens aangeboden als je diensten niet correct werken, en als je hier echt hinder van ondervindt.
En begrijpelijk dat je een oplossing wenst! Daarom dat ik nog eens heb geïnformeerd bij onze contactpersoon. Bij een antwoord, geven we je via deze weg een update. 🙂
Geachte heer D,
Ik denk zelf dat de mensen van Telenet zwijggeld gekregen hebben want mijn mails worden niet beantwoord.
Ik krijg geen feedback van wat er al gebeurd is en wat er nog zal gebeuren.
Ik heb geen contact met de persoon (IT) die met het probleem bezig is.
Daardoor denk ik dat er gewoon niemand mee bezig is.
Voorlopig is de klacht stopgezet vanwege geen oplossing.
Binnen enkele weken zal ik een nieuwe klacht bij de ombudsman indienen.
Met vriendelijke groeten.