24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
Hallo,
Bepaalde TV-programma's, die om een onbekende reden uit mijn kijklijst in de 'telenet TV'-app verdwenen zijn, kan ik blijkbaar niet meer terug toevoegen aan die kijklijst. Als ik het programma wil toevoegen, staat 'm in de popup al aangevinkt (ipv de '+') en na daarop te duwen om 'm alsnog toegevoegd te krijgen, krijg ik geen bericht dat 'm toegevoegd is.
Zowel op mijn tablet (iPad Air 2) als mijn smartphone (iPhone X), beide iOS 16.6, heb ik dit probleem. Ik heb de app op mijn smartphone al eens geherinstalleerd.
Iemand enig idee ?
Alvast bedankt.
Goeiemorgen,
Dat had ik al gelezen. Dank u.
Maar wie is die persoon echt?
Want iemand die iets beweert en niet wil zeggen wie hij is, is niet betrouwbaar.
Sorry, maar ik heb geen vertrouw meer in de Netweters.
Met vriendelijke groeten.
Guy Forton (en mijn naam is Guy Forton)
@Ex-Netweter schreef:Maar wie is die persoon echt?
Want iemand die iets beweert en niet wil zeggen wie hij is, is niet betrouwbaar.
Maar hoezo wil hij niet zeggen wie hij is? Hij staat tussen De moderatoren - De Netweters en heeft een bio op z'n profiel?
Daarnaast is er ook nog zo iets als privacy...
@Ex-Netweter schreef:Sorry, maar ik heb geen vertrouw meer in de Netweters.
Goed voor het Moderator-team om te weten, dan moeten ze ook geen moeite steken in de opvolging van je dossier...
off-topic
@Ex-Netweter
Ik weet niet wat je echt bedoelt met vertrouwen, wat je echt verwacht van de Netweters opdat je dit forum zou vertrouwen.
Dit is een forum van en door gewone gebruikers zoals jij, die anderen trachten te helpen. Vermits Telenet dit forum organiseert, zijn er moderators van Telenet. Dir forum is geen klantendienst. Het is niet de bedoeling dat je persoonlijk probleem door Telenet opgelost wordt door het hier te melden. Daarvoor moet je bij de klantendienst aankloppen. Daar waar de klantendienst zeer strikt is in wat gedaan kan orden: enkel de diensten en producten van Telenet en dit tot een bepaald punt, is men op dit forum niet beperkt. De ene weet dit en de andere dat. Samen is dat een enorme kennis. Als iemand een fout antwoord geeft, ja dat gebeurt regelmatig, zal dat allicht door een andere reactie rechtgezet worden.
Wat bekijk je op het internet, in wat heb je vertrouwen? Vind je daar overal de naam van de auteur. Is Wikipedia betrouwbaar. Is iedereen die zijn eigen naam zegt betrouwbaar?
De admin, experten en mods, personeelsleden van Telenet mogen uiteraard geen commentaar geven op hun werkgever. Dit zou deloyaal zijn en een reden tot onmiddellijke verbreking van hun arbeidscontract. Al de anderen met inbegrip van de kraks en ere-kraks zijn gewone gebruikers, die ook al eens commentaar geven op Telenet.
De ene is wat empatischer dan de andere. De ene begrijpt het probleem beter en correcter dan de andere. Maar allen zijn van goede wil.
Geachte "Janne_man",
U heeft mij het antwoord gegeven. De Netweters is Telenet.
Dit is mijn laatste bericht.
Met vriendelijke groeten.
Guy Forton
Filip,
Nog steeds niet opgelost. Terzake en De Afspraak toevoegen aan kijklijst laat het vinkje zien maar het programma staat niet in de kijklijst. Na herstarten app is het vinkje ook terug een '+' geworden.
Test uitgevoerd op iPhone 16 Pro, iOS 18.1.1, app-build 5.13.10108+14726
We hebben dit intern laten nakijken. De foutmelding is niet altijd reproduceerbaar. Er is wel een fix geweest die mogelijks niet alles heeft kunnen oplossen.
Als er nog leden zijn die hier storingen mee ervaren, gelieve dit dan in dit topic mee te delen met voldoende voorbeelden zodat we het opnieuw kunnen laten nakijken.
Als er nog voorbeelden nodig zijn: Recent gemerkt dat ik 'Domina' op Canvas ook niet kan toevoegen aan de kijklijst.
Build: 5.16.11012+16918
Device: iPhone17,1