Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Zacht geluid TV Box

Ziggo heeft dit erkend!

 

Zie link: https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/ziggo-next-geluid-zacht-39158/index2.html

 

Gaan jullie dit ook aanpakken, want dit is zeer hinderlijk?!

 

Het geluid van de tv box is bijna gehalveerd als je het vergelijkt met de digicorder.

 

Het enige dat hier nu helpt, is dolby aan te zetten. Maar bij geen dolby geluid uitzendingen is het geluid behoorlijk zachter!

 

Ik moet mijn Sony TV bijna op max zetten.

 

 

69 reacties
Enio
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Zacht geluid TV Box

Normaal komt de FIX in de 4.20 update. mijn volume is nog steeds niet OK

0 Likes
ppeter
Freshman Meerweter
Berichten: 61
Goed bezig! π-DAY! Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Zacht geluid TV Box

Hier ook nog geen wijziging van het geluid!

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music
0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zacht geluid TV Box

Hier ook nog steeds in verwachting dat er iets gaat komen,al is het geluid nog het minste van mijn zorgen.Er zijn andere zaken die ik graag opgelost zie maar die ik blijkbaar alleen heb en niet opgelost geraken.

0 Likes
RudyBoumon
Experienced Weetjesweter
Berichten: 38
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Zacht geluid TV Box

wanneer zou de 4.20 update dan uitkomen? 
voor mij mogen er ook meer apps komen voor de tv box.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Zacht geluid TV Box


@RudyBoumon  schreef:

wanneer zou de 4.20 update dan uitkomen? 
voor mij mogen er ook meer apps komen voor de tv box.


Momenteel zitten we net aan 4.18, dus eerst nog 4.19 neem ik aan, dus zal nooit ver voor nieuwjaar zijn, als het al in 2019 zou zijn. Wat apps betreft wordt er waarschijnlijk wel werk van gemaakt, maar momenteel hebben ze bij Telenet de voorkeur gegeven aan een decoder zonder bugs en dan pas verder uitbouwen aan apps. Zal vooral afwachten worden tot al die nieuwe streamingdiensten komen zoals Apple TV+ en Disney+. Op gebied van Disney+ zal het vooral interessant zijn om te zien of de decoder van Ziggo (die dezelfde gebruiken als Telenet) op de officiële Nederlandse startdatum van Disney+ (12 november) een app gaan hebben. Nu tijdens de testfase van Disney+ alvast nog niet.

0 Likes
a009450
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes.

Zacht geluid TV Box

Bij mij nog hetzelfde geluid, vlug naar update 4.20😊

0 Likes
Ex-Netweter
 

Zacht geluid TV Box


@Domi1963  schreef:

Beste weters,

Ik weet niet hoe het bij jullie is geëvolueerd, maar sinds de software-update naar 4.18 heb ik het gevoel dat ik mijn vroeger geluid terug heb...

Hoe zit dit bij jullie?


Sinds 4.19 is het weer normaal bij mij:-) Ze hebben de optie Dolby uitgebreid met zet altijd om, automatisch (input/output gelijk) en uit (stereo PCM).

Netflix wel nog altijd in Dolby 5.1

Ex-Netweter
 

Zacht geluid TV Box


@Enio  schreef:

Normaal komt de FIX in de 4.20 update. mijn volume is nog steeds niet OK


Sinds 4.19 is het dolby menu uitgebreid (dolby aan, automatisch (input/output dezelfde) en nooit (stereo PCM). Ik merk een duidelijke verbetering nu icm mijn Sony TV. Netflix blijf wel gewoon Dolby 5.1.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Zacht geluid TV Box

@Ex-Netweter klopt! Ik heb deze ochtend een nieuw topic gestart over de 4.19 update waar je deze nieuwe instelling voor Dolby ook in kan terugvinden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Zacht geluid TV Box


@Suzy  schreef:

@Ex-Netweter klopt! Ik heb deze ochtend een nieuw topic gestart over de 4.19 update waar je deze nieuwe instelling voor Dolby ook in kan terugvinden. 


@Suzy Nu nog de veel te snel uit beeld verdwijnende ondertitels bij opnames oplossen en dan ben ik tevreden...

Sorry ik ga je hiervoor blijven aan je mouw trekken want ik vind dit veel te belangrijk en een zeer moeilijke materie om uit te leggen aan de telefoon. Het komt er op neer dat ondertitels voor slechthorenden slechts 3 seconden in beeld verschijnen. Wat in veel gevallen dus te weinig is. Op serverniveau moet er dus iets aangepast worden.