25.435
netweters
|
156.973
antwoorden
|
21.219
vragen
|
Ik heb daarnet eens een test gedaan op mijn TV-box (V2) om te kijken welke zenders er al nu exclusief via IP te ontvangen zijn, met een actieve internetverbinding dus.
Als ik mijn netwerkkabel loskoppelde kreeg ik bij de volgende zenders de melding dat ik mijn netwerkkabel moest controleren.
Zijn allemaal zenders waar je extra moet voor betalen dus ik kan ze niet bekijken, heel benieuwd naar de beeldkwaliteit! 😁
Te hopen dat het al beter is sinds mijn vorige test
@luc55 dezelfde zenders dat er opstonden, in de zenderlijsten van de digicorder en tv box enz staan ze niet meer, maar op de kabel zelf staan ze nog en zijn de zenders er allemaal nog, ze gaan niet op al die franse zenders iets anders uitzenden, want waarom zou dat een voordeel zijn, niemand kan het zien.
denk dat die gewoon nog actief zijn voor in Brussel voor de Orange klanten daar.
@Master-Magic schreef:
denk dat die gewoon nog actief zijn voor in Brussel voor de Orange klanten daar.
@Master-Magic 🤔 bizar, de andere zenders die nu enkel via IP zijn te bekijken in Brussel hebben hier ook nooit op de kabel gezeten dus waarom zou Telenet die zenders on air moeten houden voor Orange klanten in Brussel???
Het is weer zeer efficiënt netwerkbeheer van Telenet 😁 ochja als ze maar kunnen blijven proppen graag VBR 😉
@Peter78 als ze het geheim willen houden voor de klanten dan zegt het genoeg, iedereen over laten zetten naar de tv box maar op de kabel de zenders bezet houden, het is willen maar niet kunnen zo 😞
Ik weet wel dat iemand Geklaagd had over een zender dat ze niet ontvangende op de Orange tv box
en dat ze een nieuw tv box model moest hebben en ze moest er 50 euro voor betalen als ze nieuwe model wou hebben
Op de app kon ze wel gratis zien naar de zender ,soms zeer verwarrend met dat wel en andere toestel niet
@Peter78 schreef:
@janne_man schreef:
Heb je een programma van een BE of option FR zender kunnen bekijken. Ik benadruk een programma.
Er is een verschil tussen een signaal en een programma. Als Telenet ophoudt met het programma van een zender te verdelen, kan Telenet op in de plaats van het programma een affiche tonen dat die zender nog te zien is met een tv-box.
Waarschijnlijk kan je enkel deze affiche zien als je geabboneerd bent op die zender. in het andere geval krijg je te zien dat je een abonnement nemen.
Voor mij is een zender nog actief als de programma's van de zender verdeelt worden worden.
Dus wat heb je vastgesteld?
@janne_man ik had het tegen @Master-Magic 😉
@Moderator gaat hij nu echt overal op reageren als ik iets post?
...
@Peter78 De Netweters is een community en het is nog altijd de bedoeling van een community om mensen samen te brengen en met elkaar in interactie te laten gaan over de besproken onderwerpen. Het zou nogal vreemd zijn dat we hier leden de instructie zouden geven niet meer te reageren. Voor ons is het vooral belangrijk dat deze interacties met elkaar in een open en veilige omgeving plaatsvinden en op een vriendelijke en onderbouwde manier gebeuren.
Ik vermoed dat je onze Community Gids en Spelregels al gelezen hebt, maar wil toch even iets verduidelijken. Het is niet de bedoeling om @Moderator te gebruiken wanneer je het niet eens bent met de mening of het gedrag van een andere Netweter. Je gebruikt de vermelding @Moderator enkel om het moderatorenteam proactief attent te maken over iets inhoudelijk (potentieel algemeen probleem of vraag om verduidelijking/statement van Telenet). Vind je dat de reactie van iemand écht niet door de beugel kan en tegen onze community richtlijnen in gaat? Dan gebruik je de functie 'Ongepaste inhoud melden'. Deze meldingen komen ook bij de moderatoren terecht en worden elke dag nagekeken. Indien nodig, wordt er gepast actie genomen (publiek of via een privébericht).
@Suzy schreef:
@Peter78 schreef:
@janne_man schreef:Heb je een programma van een BE of option FR zender kunnen bekijken. Ik benadruk een programma.
Er is een verschil tussen een signaal en een programma. Als Telenet ophoudt met het programma van een zender te verdelen, kan Telenet op in de plaats van het programma een affiche tonen dat die zender nog te zien is met een tv-box.
Waarschijnlijk kan je enkel deze affiche zien als je geabboneerd bent op die zender. in het andere geval krijg je te zien dat je een abonnement nemen.
Voor mij is een zender nog actief als de programma's van de zender verdeelt worden worden.
Dus wat heb je vastgesteld?
@janne_man ik had het tegen @Master-Magic 😉
@Moderator gaat hij nu echt overal op reageren als ik iets post?
...
@Peter78 De Netweters is een community en het is nog altijd de bedoeling van een community om mensen samen te brengen en met elkaar in interactie te laten gaan over de besproken onderwerpen. Het zou nogal vreemd zijn dat we hier leden de instructie zouden geven niet meer te reageren. Voor ons is het vooral belangrijk dat deze interacties met elkaar in een open en veilige omgeving plaatsvinden en op een vriendelijke en onderbouwde manier gebeuren.
Ik vermoed dat je onze Community Gids en Spelregels al gelezen hebt, maar wil toch even iets verduidelijken. Het is niet de bedoeling om @Moderator te gebruiken wanneer je het niet eens bent met de mening of het gedrag van een andere Netweter. Je gebruikt de vermelding @Moderator enkel om het moderatorenteam proactief attent te maken over iets inhoudelijk (potentieel algemeen probleem of vraag om verduidelijking/statement van Telenet). Vind je dat de reactie van iemand écht niet door de beugel kan en tegen onze community richtlijnen in gaat? Dan gebruik je de functie 'Ongepaste inhoud melden'. Deze meldingen komen ook bij de moderatoren terecht en worden elke dag nagekeken. Indien nodig, wordt er gepast actie genomen (publiek of via een privébericht).
@Suzy en uiteraard komt er nu wel reactie van u! Zo voorspelbaar...
Het begint hier geen klein beetje op te vallen dat je mij steeds met het vingertje wijst maar de heren met het 'statuut' nooit.
Waarvan akte, maar ik ga nog steeds niet zwijgen en ga me al zeker niet laten wegpesten... 😉
En ongepaste inhouden melden, komaan laat me niet lachen de kraks en ere-kraks oordelen daar over dus wat denk je dat ik dat zal doen. Het zijn altijd de zelfde die mijn posts in het belachelijke trekken en hun groot gelijk willen halen en toevallig altijd de heren met 'statuut' 😉
Ik heb geen probleem met kritiek, maar als het steeds van de zelfde komt...