|
26.694
netweters
|
165.860
antwoorden
|
|
22.261
vragen
|
op netweters las ik hierover al tegenstrijdige informatie.
sommige mensen hier zeiden eens tot 2030.
anderen zeiden van tot uiterlijk eind dit jaar(omdat het al eens met een jaar was verlengd).
vraag me wat wat telenet dan gaat doen met al de (oudere) klanten die ze hebben,
klanten die geen internet hebben (bij telenet).
voor hun oudere klanten zou een tv-box met internet een hele aanpassing zijn,
rekening houdend met wat ik soms lees over de kuren die een tv-box kan hebben.
sommige klanten overzetten naar het compact signaal zal telenet wellicht ook niet meer doen,
want in de nieuwe tarievenlijst van telenet bieden ze het compact signaal niet meer (los) aan.
ik weet dat er moderators alles meelezen hier op internet.
en ik snap ook wel dat ze niet op alles kunnen antwoorden.
(en mogelijks hebben ze orders gekregen om nog niks te lossen over dit thema,weet niet).
hoop maar dat telenet tijdig bekend zal maken wat hun plannen zijn met de digicorders.
of er een nieuwe verlenging zal komen of niet.
Het antwoord is simpel je kunt geen digicorder meer krijgen van telenet.
Hoelang deze toestellen nog gesteund worden is een open vraag.
Ik zou zeggen zolang uwe digicorder nog werkt no problem.
De boxen zouden niet interactief zijn op einde van jaar of het klopt we gaan wel zien (okt )
De rest blijft nog even werken
Over compact signaal deze staat nog altijd op hun factuur , maar kan je als nieuwe klant niet meer nemen omdat niet meer opstaat in de prijzenlijst
@luc55 schreef:De boxen zouden niet interactief zijn op einde van jaar of het klopt we gaan wel zien (okt ) .
De rest blijft nog even werken
Ben je dat zeker (bron?)? Wat bedoel je met "de rest" blijft werken? Dat je verder nog de versleutelde zenders zal kunnen ontvangen (zonder inter-activiteit), dus net zoals een CI+ kaartje?
Ik vind dat allemaal speculatie ...
@waterrat1978 schreef:sommige klanten overzetten naar het compact signaal zal telenet wellicht ook niet meer doen,
want in de nieuwe tarievenlijst van telenet bieden ze het compact signaal niet meer (los) aan.
Wat bedoel je met "klanten "overzetten" naar het compact signaal?
iedereen die een TV abonnement heeft betaalt nu reeds voor het compact signaal. Zolang Telenet het compact signaal blijft uitsturen (tot 2030??) kan de klant het Compact Signaal blijven ontvangen ...
Er wordt veel gezegd maar zaken dat gebeuren is toevallig altijd in de zelfde periode
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/09/17/telenet-tv-zonder-internet/
Tv kijken zal blijven werken , alleen de opvragingen zal gedaan via de modem dat je nu hebt zal niet meer lukken
In Nederland hebben ze de zelfde wijze toegepast ,en na een tijd valt een toestel kapot of valt de ondersteuning weg
Het ontgrendelen van de zenders gaat ( sleuteltje) via de coax