42170
netweters
|
18596
gesprekken
|
20088
vragen
|
Al meer dan 3 weken proberen we hier de tv shop te openen maar krijgen hierbij de melding dat tv shop tijdelijk offline is. Wanneer we naar telenet bellen krijgen we de mededeling dat er werken aan het netwerk zijn. Bij iemand anders gaat de app van tv shop echter wel gewoon open...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV Shop wil niet openen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Al de rest werkt idd normaal
Ik heb al 2 weken hetzelfde probleem. Ik heb tijdens het weekend (8/04) contact gehad met Telenet via Whatsapp. Deze persoon gaf ook aan dat ik eerst een aantal technische zaken moest controleren. Ik heb foto's gestuurd dat alles normaal werkte behalve de TV-shop. Toen ik zei dat er wel degelijk een probleem was aan de kant van Telenet antwoordde hij dat hij daar niet van op de hoogte was en ook niet kon zeggen of het nog lang zou duren.
Ik begrijp niet dat dit niet sneller kan opgelost worden, 3 weken dat gebruikers niets kunnen bestellen via de TV-shop!
Waar kunnen we wel terecht om dit probleem te melden?
Al de rest werk wel correct, idd. Heb een laatste softwareupdate uitgevoerd, probleemcontrole, netwerkcontrole uitgevoerd zonder foutvermeldingen, box naar fabrieksinstellingen terug gezet, uit het stopcontact gehaald en weer helemaal opgestart, niets verhelpt het probleem...
Bij mij idem dito, al 4 weken kan ik geen Play Sport bekijken omdat de app tv-shop niet werkt, ook alles geprobeerd wat mogelijk is, niks maakt dat terug actief, triestig.
Hier net hetzelfde probleem : al weken geen tv-shop. Tv blijft maar proberen die tv shop te openen, maar zonder resultaat
Hoi JDP (en andere netweters)!
Hier is een algemeen onderzoek voor uitgezet. Aangezien niet elke klant deze hinder ondervindt, zijn voorbeelden zeker belangrijk. Neem dus zeker contact op als je deze foutmelding krijgt, dan hebben de achterliggende diensten zeker voldoende voorbeelden om dit te onderzoeken.
Telefonisch contact opnemen met Telenet om probleem tv-shop aan te kaarten, daar er geen oplossingen staan in mailverkeer en geprogrammeerde vragen en antwoorden, maar na 15 min in wacht te hangen, geef ik het op.
Hier hetzelfde, wil dagpas kopen maar gaat niet open, wedstrijd begint binnen een uur, Telenet natuurlijk niet bereikbaar
Inderdaad, ik heb hetzelfde probleem, al 5 wedstrijden gemist, triestig.
Ik kreeg nergens weer gehoor (telefoon, whatsapp, Twitter) dan maar zelf beginnen zoeken en gelukkig een half uur voor de wedstrijd begon gevonden
En hoe heb je dat dan gedaan Bart?
Goeiemorgen Suzy,
Dit probleem is, bij mij toch, reeds meer dan 5 weken, onophoudelijk. Is dus niet mogelijk om daar een dag of uur aan vast te vinken. De tv-shop (app) blijft onafgebroken zoeken, om na paar minuten een melding te geven dat men aan dit probleem werkt... En spoedig zal opgelost zijn, en daar blijft het dan bij.