Beantwoorden
Kieteke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Al meer dan 3 weken proberen we hier de tv shop te openen maar krijgen hierbij de melding dat tv shop tijdelijk offline is. Wanneer we naar telenet bellen krijgen we de mededeling dat er werken aan het netwerk zijn. Bij iemand anders gaat de app van tv shop echter wel gewoon open...

IMG20230411204754.jpg

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV Shop wil niet openen

0 Likes
69 reacties
JDP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Daar waar mijn TV shop eergisteren plots terug werkte, werkt die vandaag echter opnieuw niet meer. Het enige verschil: normaliter blijft er dan zo’n wit cirkeltje rond draaien. Maar toen ik het zonet nog eens wilde proberen, kreeg ik als boodschap: “

TV SHOP TIJDELIJK OFFLINE

We zijn momenteel aan de slag om jouw TV shop nog beter te maken.

 

Behoorlijk frustrerend dus ….

dimitri4
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Dat is minder, maar ik heb niks ondernomen hoor, werkt plots vanzelf. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Goed nieuws! Het zou voor iedereen opgelost moeten zijn ondertussen. Hebben deze informatie vandaag bevestigd gekregen van de collega's die hierop hebben gewerkt. Kunnen jullie het even uitproberen en ons feedback bezorgen? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dimitri4
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Ik kan de tv-shop na 4 maand eindelijk terug openen, maar... Er staat nu melding in rechterbovenkant tv-scherm, dat tv-shop NIET beschikbaar is vanaf 20.00u tot zondag 9.00u,dus bet op moment dat ik na 4 maand eindelijk voetbalmatch wil bekijken... 

Spoiler
 
0 Likes
JDP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Dag Suzy, ik heb het nog 2x geprobeerd, gisteravond (vrijdag) en deze ochtend. En 2x had ik toegang tot de webshop. 
Prima dus! ik weet niet of u als communitymanager boodschappen kan overbrengen aan technici maar bedank hen voor het harde werk. En ook u bedankt om dit op te volgen en onder alle omstandigheden uw kalmte te bewaren: we beseffen dat jij ook maar de “boodschapper” bent. Grt

Wertje1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Hier (2490 Balen) niet.

Nochtans daarnet modem én TV-Box nog maar eens heropgestart, maar blijft daarna steeds hangen op "Opening TV Shop" mét cirkeltje...

Jammer, ik wil morgen de ontknoping v.d. Jupiler Pro League zien maar dat zal niet lukken.

Telenet, vind jullie zelf opnieuw uit want zo kan het niet verder.

 

Golfie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Star Wars Day Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Bij mij lukt het ook nog steeds niet! Ik heb ook de modem + TV-box heropgestart. 😞

Nog steeds dezelfde melding "TV-shop offline, we werken er aan".

 

0 Likes
PatrickHens
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Handje vol! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Hier in Turnhout op dit ogenblik ook al een hele tijd offline. Ook ik zou straks graag de wedstrijd zien. ☹️

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Als je de voetbal wil kijken moet je een abonnement pakken op play sports en niet willen foefellen met dagpassen.

0 Likes
PatrickHens
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Handje vol! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Voor uw informatie: ook een abonnement kopen werkt niet. En ik denk niet dat het uw probleem is of ik wil ´foefelen´ met een dagpas of niet. Mocht je een oplossing of een positieve bijdrage hebben, dan hoor ik het graag.

Ik denk ook dat de beheerders hier dit soort persoonlijke opmerkingen niet echt leuk vinden.

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Je kan ook een abbo pakken bij de rechten houder eleven sports https://welkom.elevensports.be/all-passes of als je toevallig nog een digicorder in huis hebt kan je zappen naar zender 190 even wachten tot het icoontje van de rode knop verschijnt en daar kan je dagpas bestellen maar bij een tv box werkt dat niet vermoed ik kan dat niet proberen ik heb geen tv box.

0 Likes
Wertje1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Misplaatste opmerking.

Mensen bepalen zelf wel hoeveel ze spenderen.

 

 

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken

Dat klopt volledig maar als je dat abonnement had dan zat je hier nu niet te jammeren en kon je kijken i rest my case.

0 Likes
FrederikC
Moderator
Berichten: 55
Een bus vol! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken


@Rik12  schreef:

Dat klopt volledig maar als je dat abonnement had dan zat je hier nu niet te jammeren en kon je kijken i rest my case.


Hoi @Rik12!
Je laatste opmerkingen in deze thread zijn echt wel naast de kwestie, en niet ok. Iedereen is vrij om te kiezen of ze 1 bepaalde wedstrijddag via dagpassen willen bekijken, of vaker willen kijken via een maandelijks abonnement. Je hoeft hier mensen niet persoonlijk op aan te spreken. Let je hierop? Alvast bedankt!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngFrederik | Moderator
Ik denk altijd heel goed na, voor ik iets stoms zeg.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

FrederikC
Moderator
Berichten: 55
Een bus vol! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

"TV Shop tijdelijk offline" al gedurende 3 weken


@PatrickHens  schreef:

Voor uw informatie: ook een abonnement kopen werkt niet. En ik denk niet dat het uw probleem is of ik wil ´foefelen´ met een dagpas of niet. Mocht je een oplossing of een positieve bijdrage hebben, dan hoor ik het graag.

Ik denk ook dat de beheerders hier dit soort persoonlijke opmerkingen niet echt leuk vinden.


Hoi @PatrickHens! Er is momenteel een release doorgevoerd, ondertussen zou de TV-shop ook weer online moeten zijn. Kan je nog eens testen of je een dagpas kan bestellen? Je mag me ook gerust even (uitzonderlijk) je klantnummer in een privébericht sturen, dan pik ik dit met je op!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngFrederik | Moderator
Ik denk altijd heel goed na, voor ik iets stoms zeg.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes