Beantwoorden
dalton63
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

tv box 2 tv toestellen

momenteel heb ik 1 digicorder en 1 digibox elk aangesloten op een tv toestel ( living, keuken ) wat is nu de fconfiguratie die nodig is om beide toestellen te laten werken met de nieuwe tv box ? hybride oplossing ( tvbox en digicorder) is niet mogelijk. 

moet ik dan 2 tv boxen aankopen  wil ik minimaal dezelfde functionaliteiten behouden ? ( oa ieder tv toestel behoudt zijn afstandsbediening,...)

 

hartelijk dank voor de feedback & hulp  

0 Likes
10 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

tv box 2 tv toestellen

@dalton63 

 

Los van het feit dat er meerdere oplossingen mogelijk zijn kun je de TV-box voorlopig niet kopen, enkel huren.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

tv box 2 tv toestellen

Je zal 2 Tv-Boxen moeten huren (2de aan € 4.45)
Beide dienen verbonden te zijn met internet (wist je wel 🙂 )
Vermits de opnames in de cloud staan, kan je ze op beide toestellen bekijken
Je kan de afstandsbedieningen van de Tv-Box koppelen aan het bewuste tv toestel (keuken of living)
Zo kan deze van de Tv in de kast verdwijnen en stof vergaren 🙂

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

tv box 2 tv toestellen

@Bolletje 

 

Er zijn meerdere mogelijkheden. De digibox kan bvb vervangen worden door een CI+ kaartje.

 

OK, je hebt niet dezelfde mogelijkheden, maar de OP heeft gevraagd naar de minimale mogelijkheden.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

tv box 2 tv toestellen

@StefaanH 
Als ik telkens commentaar moet geven als een antwoord niet 100% juist is, heb ik niets anders te doen.
Jij geeft toch ook niet alle oplossingen die er zijn

Maar ik heb het begrepen. 
We zullen de kraks maar laten antwoorden. De rest is voor jullie toch onbekwaam

0 Likes
dalton63
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

tv box 2 tv toestellen

ok foutje van mij huren dus 😁

dalton63
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi!

tv box 2 tv toestellen

@StefaanH   mogelijkheid van het kaartje kende ik maar geeft indd niet dezelfde mogelijkheden. komt er dus op aan 2 boxen te huren dan om te voldoen aan de noden. 

dank voor de feedback

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

tv box 2 tv toestellen

@Bolletje, ben er vrij zeker van dat @StefaanH het niet aanvallend bedoelde (laat ik even aan hem). Maar ik laat je graag even weten dat je hulp en bijdragen op De Netweters absoluut gewaardeerd worden! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

tv box 2 tv toestellen


@Bolletje  schreef:

@StefaanH 
Als ik telkens commentaar moet geven als een antwoord niet 100% juist is, heb ik niets anders te doen.
Jij geeft toch ook niet alle oplossingen die er zijn

Maar ik heb het begrepen. 
We zullen de kraks maar laten antwoorden. De rest is voor jullie toch onbekwaam


Zoals @Suzy reeds aanhaalde was dit totaal niet "corrigerend" bedoel en zeker niet kwaadwillig. Het was "aanvullend" en zeker geen persoonlijke aanval of terechtwijzing. Gewoon een aanvulling.

 

En dat heeft niks met het Krak-zijn te maken, dat is mijn persoonlijkheid. Mijn madam zegt dikwijls genoeg dat ik autistische trekjes heb omdat ik nogal eens "mierenneuk" .... Een beetje misvorming door mijn beroep, ben gepensioneerd IT'er, en in een code moet elk punt en elke komma juist staan of het werkt niet.

 

Mijn punt was gewoon dat OP de minimale vereisten vroeg. Jij gaf meteen de beste oplossing, en dat was goed, want uiteindelijk heeft OP daar ook voor gekozen, maar hij beschikte nu wel over meer info om weloverwogen een keuze te kunnen maken. En dat was juist mijn intentie. Meer info zodat men bewuster kan kiezen. En niet u verbeteren. Ik heb u aangevuld. Dat is niet hetzelfde. En zonder negatieve ondertoon.

 

Wat mij betreft case closed. En alsjeblieft, doe gewoon verder, je bent goed bezig. Enkel uw tenen een beetje intrekken 😋

 


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

tv box 2 tv toestellen

@Bolletje 

Ik heb ergens op de site gelezen dat de afstandsbediening  van de TV box specifiek is. Wat wordt daar dan precies mee bedoeld? Zoals ik dit begrijp heeft iedere TV box zijn eigen afstandsbediening.

werkt één afstandsbediening dan wel op 2 TV boxen? Ik kan mis zijn. Ik heb er 2 als ik straks thuis ben ga ik dat is proberen of deze van beneden ook boven werkt.😉

Never trust in Dust
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

tv box 2 tv toestellen

@Domi1963 

Ik zeg nergens dat je één afstandsbediening voor beide boxen kunt gebruiken.
Topic starter vraagt als ieder tv toestel zijn eigen AB behoudt. En hier antwoord ik op dat hij de AB van de Tv-Box kan koppelen aan het bewuste toestel (TV) in de keuken of living.
Dan kunnen de AB's van de Tv's in de kast verdwijnen

Als elke box een specifieke afstandsbediening heeft , ga je ook je box moeten inruilen als de AB stuk is. En dat zal volgens mij wel niet zijn. 

0 Likes