Beantwoorden
nolantamsin
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

Email. opent niet meer na update layouttelenet webmail

 

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Email. opent niet meer na update layouttelenet webmail
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Ik krijg geen mails meer aan sinds update webmail?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Geen ontvangen mails meer na update Telenet Webmail

40 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

@nolantamsin 

Heb je ook enige informatie waar je die wil openen en eventueel welke browser? 

Want je titel geeft niet al te veel informatie van wat je precies waar wil doen. Persoonlijk ervaar ik geen problemen met de webmail en ik werk via Firefox en Safari. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nolantamsin
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

Patrick. Op de gsm in telenet webmail via Google Chrome via Mozilla werkt het eveneens bijna niet

Weet u hoe dit komt ? De emails worden nu ineens piepklein getoond

En per minstens 100 ineens !! Als je op een email in het oranje klikt wijzigd dit naar groene kleur kort en zoomt dan weg en weer ...  niet te openen door er 2 x kort op te klikken zoals voorheen wel !! Werkte tot over enige weken perfect tot de update v de layout door telenet v telenet webmail. Bedankt voor je hulp


@patrick37  schreef:

@nolantamsin 

Heb je ook enige informatie waar je die wil openen en eventueel welke browser? 

Want je titel geeft niet al te veel informatie van wat je precies waar wil doen. Persoonlijk ervaar ik geen problemen met de webmail en ik werk via Firefox en Safari. 


 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

@nolantamsin 

Normaal gebruik ik dit niet op de gsm maar heb nu eens ff gekeken en open dit via Safari aangezien ik een iPhone gebruik. Via Safari zie ik gewoon de normale layout niks in het klein of andere bijzonderheden. 

Heb eens Chrome gedownload voor te testen maar ook daar zie ik geen problemen , zie dus hetzelfde als via Safari. 

Wat voor gsm toestel gebruik je zelf ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nolantamsin
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

nolantamsin
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

 
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

@nolantamsin 

Wat wilde je er op zeggen want je berichten zijn leeg of wilde je misschien een foto toevoegen ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nolantamsin
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

1000003109.jpg

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

Ja, dat klopt. De lay-out is veranderd.  Je kan je toestel in de breedte houden, je hebt dan wel minder lijnen en dus een minder overzicht, maar de tekst is wat groter.

Ik kan wel in om het even welke richting de tekst lezen. Dubbel (of soms enkel) klikken lukt wel bij mij.  Het probleem is mogelijk android versie afhankelijk en of afhankelijk van de kenmerken van je toestel. 

Je kan altijd een mailapp gebruiken.

nolantamsin
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

Ik snap,er niks meer van !! Zo help je mensen niet ! Duidelijk en niet computer

Taal aub. Bedankt !!

nolantamsin
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

1000003141.jpg

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

@nolantamsin Laten we wel kalm en vriendelijk blijven @janne_man probeert ook maar te helpen. We zijn hier allemaal vrijwillig en gaan af op zeer weinig info.

 

Ik heb het gevoel dat je Chrome en Firefox in "Desktop"-modus staan.

Ik vermoed dat je een Android toestel hebt? In Chrome doe je dan het volgende:

  • Open je webmail in Chrome
  • Druk rechtsbovenaan in Chrome op '...', er verschijnt een menu
  • Zoek in dat menu of je "Desktop site" of iets dergelijk ziet staan (met icoontje van een beeldscherm naast). Kijk eens na of je dit kan uitschakelen.

Persoonlijk zou ik ook @janne_man zijn raad opvolgen en een e-mail app gebruiken ipv webmail op een smartphone. De meeste toestellen hebben er standaard eentje, maar je kan bijvoorbeeld ook de GMail-app downloaden en daar je mailbox in instellen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

@nolantamsin je afbeeldingen zijn al 2x afgekeurd. Let er op dat hier geen persoonlijke gegevens, zoals e-mailadressen in staan.

Is dat wel het geval, bewerkt dan de foto voor het uploaden om deze gegevens onzichtbaar te maken (bvb door deze zwart te maken)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

Het is wel degelijke een andere versie die webmail nu gebruikt. De mogelijkheid om een andere layout te kiezen zie ik niet meer, noch op gsm, noch op tablet en noch op pc.

Zelfs het manipuleren van de url is met niet gelukt (toevoegen van /m aan) op mobiele versie te forceren. Door het klantvriendelijker te maken en alles automatisch te laten gebeuren is het eindresultaat klantonvriendelijker en kan het probleem enkel maar verholpen worden door de verantwoordelijke nerds.

Het enige wat ik dus kan voorstellen is smartphone in de breedte houden (breder beeld, maar minder lijnen te zien, wel iets grotere tekst) of een deftige mail client te gebruiken waar je die prutsen niet met voorhebt.

@nolantamsinAls je duidelijker kan zijn wat voor u onduidelijk is, dan kan ik misschien een iets duidelijker antwoord geven.

nolantamsin
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

E-mails openen niet meer na lay-out update van Webmail

Voor de update in November 23 was alles anders en perfect !!

Text was groter en veel beter leesbaar. En de individuele emails openden zich door 2 x op te klikken zoals altijd !

Dat is mijn belangrijkste vraag  hoe krijg ik die mails open door 2 x te klikken? Nu doet dit niks het mailbericht zoomt gewoon weg.

Het was v de ene op de andere dag zo... en telenet geeft bij tel. Contact steeds de uitleg dat ze er aan werken

En ik moet maar wachten.... frustrerend als je tijdelijk geen computer hebt en alles met gsm moet doen.

Dank voor uw hulp