Beantwoorden
wannesT
Professional Weetjesweter
De vlam zit erin. Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag On a roll...

E-mailadres overzetten naar eigen abonnement

Hallo,

mijn dochter heeft een email adres op mijn Telenet abonnement. Nu is ze uit huis en heeft ze zelf ook een abonnement op Telenet. Kan haar mailbox verhuisd worden van mijn abo naar dat van haar? Zodoende kan ze het dan ook zelf beheren.

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Email adres bij verhuis naar eigen abo

3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@wannesT Dat is perfect mogelijk, maar je verliest wel alle e-mails, voor de aanpassing bel je best eens naar Telenet.

of je verwijderd hem uit jouw e-mail account en dan belt je dochter of jij om deze om te zetten naar haar account, dit komt wel niet direct vrij dus moet je ervoor bellen, en best je dochter laten bellen of met haar gegevens bij de hand, gegevens  identiteitskaart en gegevens klanten nr.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Via webmail kan ze wel een backup maken juist vóór het afsluiten op het gezin en met deze backup alles herstellen zodra de mail op haar naam staat (haar rekening).

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Verwijderen alleen is niet voldoende. Het e-mailadres zal dan 6 maanden geblokkeerd blijven. Bellen naar Telenet is echter niet nodig; de OP kan het adres in zijn instellingen zelf vrijgeven. Vanaf dat moment kan de dochter het adres zelf aanmaken zonder tussenkomst van Telenet. Zoals gezegd wel even een backup maken van de e-mails (dat kan op meer dan één manier).

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.