Beantwoorden
Violord
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Ik kan mijn mailbox niet meer beheren via My Telenet

Ik kan mijn email adressen niet meer beheren via Mailbox beheren in MyTelenet | MyTelenet!? Ondertussen zijn we maar dan 8 maanden verder (dit probleem werd al gemeld op 30 november) en kan ik nog steeds mijn mailbox niet beheren! Ondertussen ben ik de tel kwijt van mijn chats en calls. Ik heb lang gewacht en gehoopt dat dit opgelost zou zijn. Vorige week probeerde ik nog eens en jammer genoeg nog steeds hetzelfde probleem! Mijn dossier dat openstond blijkt afgesloten te zijn zonder oplossing. Er zijn chats en telefoongesprekken geweest waarbij Telenet medewerkers daadwerkelijk het probleem zien en bevestigen. Hoe los ik dit op, ik kan niet veel doen en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

2 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij alziend oog. ;-)

Helaas kan je niet zo veel doen.

Ik zou zeggen, dien een klacht in bij Telenet als je dat nog niet gedaan hebt.

Heb je dat wel al gedaan, of komt er na 2 werkdagen geen oplossing, dien dan een klacht in bijde Ombudsdienst

Alle info: Ontevreden? Laat het ons weten 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Wat verschijnt er als je iets veranderen neem eens een print screen en del deze eens hier 

Zorg wel dat je gegevens zwart gemaakt zijn 

Tot waar je geraakt bent en niet meer verder kan