|
26.748
netweters
|
166.372
antwoorden
|
|
22.310
vragen
|
Ik kan mijn email adressen niet meer beheren via Mailbox beheren in MyTelenet | MyTelenet!? Ondertussen zijn we maar dan 8 maanden verder (dit probleem werd al gemeld op 30 november) en kan ik nog steeds mijn mailbox niet beheren! Ondertussen ben ik de tel kwijt van mijn chats en calls. Ik heb lang gewacht en gehoopt dat dit opgelost zou zijn. Vorige week probeerde ik nog eens en jammer genoeg nog steeds hetzelfde probleem! Mijn dossier dat openstond blijkt afgesloten te zijn zonder oplossing. Er zijn chats en telefoongesprekken geweest waarbij Telenet medewerkers daadwerkelijk het probleem zien en bevestigen. Hoe los ik dit op, ik kan niet veel doen en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Helaas kan je niet zo veel doen.
Ik zou zeggen, dien een klacht in bij Telenet als je dat nog niet gedaan hebt.
Heb je dat wel al gedaan, of komt er na 2 werkdagen geen oplossing, dien dan een klacht in bijde Ombudsdienst
Alle info: Ontevreden? Laat het ons weten
Wat verschijnt er als je iets veranderen neem eens een print screen en del deze eens hier
Zorg wel dat je gegevens zwart gemaakt zijn
Tot waar je geraakt bent en niet meer verder kan
Kan je ons laten weten wat er precies niet werkt? Kan je bijvoorbeeld helemaal niet inloggen vanwege een verkeerd wachtwoord of een verkeerde gebruikersnaam, of is er iets anders aan de hand?Hoe meer details je kan geven, hoe sneller en beter we kunnen helpen.
Ik krijg totaal niets te zien.
Normaal gezien krijg en de andere email adressen die je hebt toegevoegd.
Ik krijg niets te zien.

je als contracthouder alles te zien. Je eigen email met aliassen
Waar ik ook op klik, ik wordt steeds naar de correcte pagina gestuurd maar zonder content.
Mailbox beheren in MyTelenet | MyTelenet
Ik kan aanloggen als contracthouder en alles op gebied van email adressen en aliassen werkt nog zoals het hoort.
Mijn mails worden verstuurd en komen aan op al mijn gekende email adressen.
Ik zou gewoon wat aanpassingen willen doorvoeren op deze email adressen.
Een aantal aliassen afzonderen omdat er te veel spam op terechtkomt (gehackt geweest maar moet dit voorzichtig behandelen want een groot deel van mijn administratieve mails komt hierop toe zoals de overheid, water, elektriciteit, ...). Ik zit zelf in de IT support en zou graag zelf bepalen wat en hoe. Jammer genoeg heb ik geen toegang meer.
Het is allemaal begonnen na tussenkomst van Telenet door verandering van een nieuw email adres dat als contracthouder werd ingesteld.
Als contacthouder zou ik alle email adressen moeten kunnen zien en beheren maar ik zie niets.
Vorig jaar, voor de wijziging van de contracthouder email, kreeg ik ze allemaal te zien.
Dit is al gaande van november vorig jaar en de reactie van Telenet via chat laat echt te wensen over.
Hen benaderen via telefoon (lange wachttijden) geeft iets meer respons maar nooit een oplossing.
Er is zelfs al een dossier open geweest dat ze afgesloten hebben zonder dat het opgelost werd.
We kunnen de foto's nog niet zien later wel
Je hebt op andere computer of via de app geprobeerd
En een andere browsers of via een Vpn geprobeerd
Het is enkel dit dat niet werkt in mijn Telenet