24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Beste
Sinds weken kan meestal niet en soms moeilijk inloggen in de webmail op PC. Ik gebruik bewust geen Outlook wegens professionele doeleinden Outlook op pc. Ik krijg na veel wachten meestal de foutmelding deze pagina werkt niet, te vaak omgeleid. Of internal server.
Hoe zou dit komen? Graag advies want dit is zeer vervelend.
Mvg
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Inloggen webmail via pc internetpagina lukt niet
Dag Suzy
Ik kan nog altijd niet inloggen als ik met dat ene netwerk verbonden ben. Hoe zou dit kunnen komen?
Via de link die @bert_ stuurde blijf ik idd die foutmelding behouden maar als ik gewoon via mijn eigen browser ga naar de webmail werkt het gewoon normaal.
Of wel ergens een probleem met de Netweters en de link , maar dan zou je die zelf ook niet kunnen gebruiken. Of wel toch ergens een fout in de link.
Zie idd dat je de link veranderd hebt maar het blijft toch vreemd dat die link bij mij niet werkte.
@patrick37 schreef:ja de nieuwe verkregen link van @Suzy wel dat klopt.
maar daarvoor was er een andere link en die werkte niet zoals moet.
Gij hebt gisteren toch gepost dat de aangepaste link in de post van @bert_ niet werkte bij u ...
Ik bevestig de vasstelling van @patrick37, de oorspronkelijke link werkte niet. Ik vermoed dat het een automatische vervolglink was. Als ik me goed herinner stond er: https://login.prd.telenet.be/ en dat is een gedeelte van een automatisch vervolgpagina dat volledig https://login.prd.telenet.be/openid/login is.
Dag Patrick
Ik bedoel dat ik thuis gewoon kan inloggen (telenetnetwerk) en niet als ik op mijn bureel ben op een andere locatie. Daar is de provider ook geen telenet. Ik kan nu inloggen via een mobiele hotspot op mijn telefoon en dan overschakelen op de wifi lukt wel. Blijft toch iets vreemd.....
mvg
Dat is idd iets vreemd want je zou normaal gezien via elke provider die je gebruikt moeten kunnen inloggen.
Je zegt via wifi lukt het dan wel , nadat je eerst met je hotspot hebt verbinding gemaakt ,
maar via een bekabelde verbinding op je bureel heb je die ? Anders zou jet zo eens kunnen testen of het dan wel gaat.
Neen via de kabel kan ik ook niet inloggen