42596
netweters
|
18947
gesprekken
|
20448
vragen
|
Sinds woensdagmorgen komen al mijn mails verzonden met Outlook niet meer aan bij de ontvanger.
Met of zonder bijlagen, bij geen enkele ontvanger.
Via mijn gsm en via Telenet webmail komen ze wel aan.
Wie kan mij helpen zodat ik weer met Outlook kan werken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Net even getest, naar mezelf gemaild op 2 verschillende adressen (zowel naar Microsoft als Apple) en komt inderdaad niet aan; maar ook geen mail terug van de mailserver met de reden waarom.
Dat gecombineerd met Email naar mezelf in junk - De Netweters doet me denken dat er iets aan de hand is bij Telenet.
@Moderator zouden jullie kunnen navragen of er recent aanpassingen geweest zijn aan de mailservers die dit (ongewenst) kunnen veroorzaken?
Zelfde mails verzenden via iOS Mail-app werkt wel.
Heb ze naar mezelf verzonden, en heb alles nagekeken...
Van Telenet naar Telenet = Spam.
Van Telenet naar Microsoft & Telenet naar Apple komt niet aan (geen foutmeldingen en geen spam)
Outlook for Windows (365, versie 2407)
Van Telenet naar Telenet, Yahoo en alle andere ontvangers: geen ontvangst.
Verstuurde mails staan wel bij 'Verzonden' (dus niet meer in Postvak Uit), maar komen nergens aan en belanden ook niet in de Spam.
Via Telenet Webmail komen ze wel aan bij de ontvangers.
Ik wil Outlook blijven gebruiken omdat ik daar alle nodige gegevens en berichten en mappen samen heb.
Zelf ontvangen via Outlook lukt wel, ik krijg alle mails die naar mijn Telenet-adres gestuurd worden, in mijn Outlook Postvak In.
Toevoeging: Van Telenet naar Telenet naar mezelf beland de mail in de spam van de webmail...
Ik volg dit even want ik heb vandaag twee klanten gehad met hetzelfde probleem. (zowel in Outlook op Mac als Windows).
Verzonden berichten via Outlook komen niet aan. Staan wel in de verzonden folder (ook in webmail als ik die check daarna). Verzonden emails in webmail komen wel aan en staan ook in verzonden folder.
Beste,
Sinds een aantal dagen komen mijn verzonden mails vanuit Outlook niet meer aan bij de ontvanger. Ik gebruik Office 365 en als ik een testmail stuur naar mezelf komt die in de Telenet webmail toe in de Spam folder. In Outlook staat die in de verzonden items en ik ontvang geen foutmelding. Het bizarre is dat, als ik een mail stuur vanuit de webmail zelf, deze wel aankomt bij de ontvangers. Iemand een idee wat het probleem kan zijn en hoe dit verholpen kan worden?
Bedankt!
Mvg,
Davy
Vermoedelijk is het IP adres van je modem gemerkt als SPAMmer. Als je via webmail verstuurt is dit vanaf het ip adres van een telenet server. Als je een mail stuurt met je smartphone via het mobile netwerk zal dit ook wel lukken.
Ik volg deze ook even want ik heb exact hetzelfde probleem sinds woensdag.
Het is nog steeds niet opgelost .....
Lijkt me eerder een Outlook probleem. Of zijn er gebruikers die hetzelfde aan de hand hebben met een andere mailclient?
Bij mij van hetzelfde laken een broek. Sinds een paar dagen komen mijn verzonden e-mails niet meer bij hun ontvanger aan. E-mails ontvangen is geen probleem, versturen wel. De verzonden berichten staan wel in de map “Sent” (verzonden) maar komen nergens aan. Ik heb ook een paar berichten als test naar mezelf gestuurd. Deze komen niet aan in het “Postvak In”, maar kan ik wel terugvinden in de map “Junk” (spam).
Wat is hier aan de hand? Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Ik gebruik Windows 10 en Outlook 2019.