24806
netweters
|
152828
antwoorden
|
20743
vragen
|
Hallo
Ik tracht een email adres te veranderen van 1 telenet account A naar een andere B. Probleem is dat bij de account B het email adres dat ik wil veranderen ook de persoonlijke login is. Hoe kan ik dat veranderen?
Ik heb de inhoud vd mailbox verbonden aan dit email adres al gesaved. Ik heb in account B al een tweede mailbox gemaakt maar ik zie geen manier om dat email adres dat ook als persoonlijke login te wijzigen zodat ik het kan vrijgaven en op account A toevoegen.
Na 4 telefoons naar telenet waar ik telkens een andere uitleg krijg ben ik ten einde raad. Ze zeggen dat ik dat zelf moet doen maar ik zie niet hoe. Ofwel doen zij het en dan duurt het 5 dagen eer het email adres terug actief kan gebruikt worden in account A. Het is belangrijk dat ik het email adres onmiddellijk kan switchen zodat het verder kan gebruikt worden. bedankt alvast voor de hulp
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welke oplossing er ook komt, dat "onmiddellijk" is toch relatief hoor. Je moet een adres "vrijgeven" op het ene account alvorens je het kunt gebruiken in het andere account. En of die vrijgave "onmiddellijk" overal doorgegeven wordt ... ???? Ik weet niet of het vijf dagen gaat duren, maar een dag zou ik toch wel voor mogelijk houden.
Tenzij ik mij hier sterk vergis, maar dan zullen de collega's mij wel verbeteren
Dat duurt normaal gezien geen 5 dagen hoor. Voor zo ver ik weet is dat e-mailadres onmiddellijk beschikbaar van zodra je het vrijgeeft. Hier kan je vinden hoe je verhuist (Er staat "veranderen", ik veronderstel dat je "verhuizen" bedoelt?) van mailbox naar mailbox:
In jouw geval gaat het dan wel om een mailbox van een andere account.
Wat account B betreft: elke mailbox heeft 5 aliassen, dus je kan dat adres toch gewoon aanmaken en de persoonlijke login laten staan, niet? In principe kan je tot 10 mailboxen aanmaken, dus desnoods maak je een nieuwe.
Er moet altijd 1 persoonlijke login achterblijven voor de account.
Je zal een nieuwe persoonlijke login moeten aanmaken om de oude te kunnen verwijderen.
Er moet ook 1 e-mailadres achterblijven op de mailbox (de hoofdmailbox).
Je zal het oude mailadres moeten wijzigen en daarna vrijgeven.
Super hard bedankt! de stap ' wie ben ik' is degene die dus ontbreekt in alle instructies en waar ik naar op zoek was. Agents van telenet hebben er ook niet op gewezen.
maar het is dus nu gelukt de mailbox over te zetten en het email adres onmiddellijk te koppelen aan de andere account
Merci!