24791
netweters
|
152699
antwoorden
|
20730
vragen
|
Wie weet hier raad mee, tot voor kort werkte dit prima in mijn outlook, nu worden deze 2 niet meer gesyncroniseerd.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beantwoorden de paswoorden aan de huidige normen? Kun je de mails via een andere client WEL binnenhalen? Als je dat wil testen, zeker niet vergeten IMAP te gebruiken, anders zijn ze weg van de server ...
Op deze Engelstalige site staan verschillende manieren uitgelegd om deze foutcode van Outlook te verhelpen.
Ik heb je afbeelding afgekeurd, omdat er e-mailadressen (logins in feite) in te zien waren. Dit is een openbaar forum, iedereen kan het forum bekijken, dus het is geen goed idee om e-mailadressen online te gooien.
Ik stel voor dat je een nieuwe screenshot maakt (en gebruik dan PNG, dan is beter dan JPG voor een screenshot) en de e-mailadressen onherkenbaar maakt.
StefaanH, bedoel je een nieuw bericht schrijven of kan ik ergens in mijn origineel bericht de afbeeldiung wijzigen.
dank
Vermits je een bestaande post slechts gedurende twee uur na plaatsing kan wijzigen en deze tijdspanne reeds verstreken is zal je een nieuwe post moeten plaatsen vrees ik ...
Je kan dan best in de tekst verwijzen naar de eerste post en de verwijderde afbeelding om duidelijkheid te scheppen.
Nog een kleine tip: als een bericht post dat speciaal voor iemand bedoeld is (maar wel ook gewoon publiek is/mag zijn) dan kun je best de geadresseerde mentionen in uw post, zoals ik nu met u gedaan heb.
Het resultaat is dat betrokkene dan een mail krijgt waarin hij verwittigd wordt dat iemand hem nodig heeft of zijn aandacht ergens wil op vestigen. Ik ben hier nu per toeval nog op uitgekomen omdat ik alles nog eens overliep alvorens af te sluiten.
Mentionen doe je door het "@" symbool in te geven. Dan krijg je automatsich al de namen te zien van diegenen die in de actuele thead al aan bod gekomen zijn. Gewoon de juiste aanklikken en klaar is kees.