Beantwoorden
TomDC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Mappen syncroniseren

syncroniseren.png

Wie weet hier raad mee, tot voor kort werkte dit prima in mijn outlook, nu worden deze 2 niet meer gesyncroniseerd.

Alvast bedankt

0 Likes
9 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mappen syncroniseren

Beantwoorden de paswoorden aan de huidige normen? Kun je de mails via een andere client WEL binnenhalen? Als je dat wil testen, zeker niet vergeten IMAP te gebruiken, anders zijn ze weg van de server ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Mappen syncroniseren

De mailserver van vredeenvermaak.be zal (tijdelijk) buiten dienst zijn.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mappen syncroniseren

Op deze Engelstalige site staan verschillende manieren uitgelegd om deze foutcode van Outlook te verhelpen.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mappen syncroniseren

@TomDC 

 

Ik heb je afbeelding afgekeurd, omdat er e-mailadressen (logins in feite) in te zien waren. Dit is een openbaar forum, iedereen kan het forum bekijken, dus het is geen goed idee om e-mailadressen online te gooien.

 

Ik stel voor dat je een nieuwe screenshot maakt (en gebruik dan PNG, dan is beter dan JPG voor een screenshot) en de e-mailadressen onherkenbaar maakt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mappen syncroniseren

@TomDC 

 

Ik heb uw aangepaste screenshot goedgekeurd, maar je moet die wel opnieuw posten hé. Die komt niet vanzelf in uw oude post terug.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TomDC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Mappen syncroniseren

StefaanH, bedoel je een nieuw bericht schrijven of kan ik ergens in mijn origineel bericht de afbeeldiung wijzigen.

dank

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mappen syncroniseren

@TomDC 

 

Vermits je een bestaande post slechts gedurende twee uur na plaatsing kan wijzigen en deze tijdspanne reeds verstreken is zal je een nieuwe post moeten plaatsen vrees ik ...

 

Je kan dan best in de tekst verwijzen naar de eerste post en de verwijderde afbeelding om duidelijkheid te scheppen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mappen syncroniseren

@TomDC 

 

Nog een kleine tip: als een bericht post dat speciaal voor iemand bedoeld is (maar wel ook gewoon publiek is/mag zijn) dan kun je best de geadresseerde mentionen in uw post, zoals ik nu met u gedaan heb.

 

Het resultaat is dat betrokkene dan een mail krijgt waarin hij verwittigd wordt dat iemand hem nodig heeft of zijn aandacht ergens wil op vestigen. Ik ben hier nu per toeval nog op uitgekomen omdat ik alles nog eens overliep alvorens af te sluiten.

 

Mentionen doe je door het "@" symbool in te geven. Dan krijg je automatsich al de namen te zien van diegenen die in de actuele thead al aan bod gekomen zijn. Gewoon de juiste aanklikken en klaar is kees.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mappen syncroniseren


@TomDC  schreef:

StefaanH, bedoel je een nieuw bericht schrijven of kan ik ergens in mijn origineel bericht de afbeeldiung wijzigen.

dank


@TomDC, ik heb het even voor je rechtgezet. Zo staat de gecorrigeerde afbeelding in je start topic. Smiley Knipoog


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.