24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds enkele weken krijg ik ondanks de spamfilter toch spam binnen. Zijn mails van verschillende afzenders maar hebben telkens dezelfde domeinnaam. @wording.magicaldaily.com
ik heb hierna al eens gegoogled maar niks gevonden. De mails hebben ook een vreemde opmaak, lijkt op een tekstdocument. Er staat ook geen link voor af te meldenaar wel een link van voiceseller.com en dan kom je op de pagina van de afzender uit. Ook hier werkt de link om af te melden niet. Weet iemand hoe ik deze mails kan doen stoppen? Alvast bedankt!
groeten bill
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vandaag tot nu toe, 19.51u, ook geen enkele spam meer binnengekregen. De vorige weken en maanden 5 tot 10 spammails per dag. Volhouden. We raken er wel.
@erelavschreef:-Mijn vrouw heeft ook een mailadres op mijn account bij telenet samen met mij en die krijgt geen ene van die spams en ik allemaal. Ge ziet dat het wel klopt met te zeggen:" Als ze eens je mailadres hebben......"
Zo zie je maar. Spammers zijn ook erg inventief. Zo kreeg ik jaren geleden spam binnen waar allerlei variaties op de adressen waren, bijv. paul@example.com, paula@example.com, paulens@example.com, paulis@example.com enz. Op mijn eigen domein heb ik een "catchall" ingesteld en daar krijg ik - nu nog altijd - regelmatig spam op 2 adressen die ik nog nooit gebruikt heb!
Even afkloppen....
maar het is wél verbeterd.
De eerder vermelde spam-adressen blijken verstomd te zijn.
Goedeavond,
@Suzy vandaag inderdaad geen spam.
Zoals gevraagd:In bijlage een printscreen v/d afgelopen dagen van mijn spam.
@sb Ik had het nog maar pas vernoemd van mijn vrouw haar mailadres en 's anderendaags
had ze al prijs (kijk naar de 3 rode mails), daarna is het terug gestopt bij haar. Het kan toeval zijn,maar ik denk dat ze meelezen op de Netweters.( dan zijn het geen buitenlanders?)
grtjs
Het is een paar dagen rustig geweest , maar ze zijn weer begonnen .
Mailadres is weer een nieuwe
462517@think.journeyvip.com
Klopt!
Spam komt nu weer binnen van Journeyvip.com (steeds met andere voorvoegsels)
Inderdaad, een paar dagen "spam" vrij geweest, en nu komen er van @hoc.journeyvip.com> binnen. 😞
Het lijkt erop dat Telenet deze hardnekkige spammer een halt heeft kunnen toeroepen. al verschillende dagen lgeen vervelende spam meer gehad
@Ex-NetweterInderdaad een nieuwe spammer journeyvip.com. Ik ben mij nu stelselmatig aan het bezighouden om deze spammers in mijn spamlijst te zetten ( outlook office). Zowel het ganse mail adres, als het subdomein en domein nog eens apart.
Resultaat 140 spammails geblokkeerd in 7 dagen. Het begint op te brengen.
Ik krijg tegenwoordig zoveel spam dat ik al mail die eigenlijk geen spam zijn ook begin weg te gooien.
Telkens ik spam krijg zet ik het domein er bij in een e-mail regel.
Vandaag wil ik dat opnieuw doen en nu zie ik dat alle ingevulde domeinnamen veranderd zijn in "null"
Dit is een regel die in webmail is ingesteld