Telenet server verbindt niet met Outlook
Al twee weken weigert de server van Telenet verbinding te maken met mijn mailbox. Op een gegeven moment was het opeens voorbij, en sedertdien krijg ik alleen nog foutmeldingen:
"FOUT Ox800CCC0E: Kan geen verbiding maken met de server. eem contact op met de serverbeheerder of internetprovider als u dit bericht blijft ontvangen " bijvoorbeeld.
Ik heb mijn hele Outlook account al eens volledig verwijderd, en een gloednieuw account aangemaakt.
En ik heb ook een paar keer naar de Telenet gebeld, maar al wat ze me daar vertelden was dat ik mijn account moest opnieuw instellen, maar dat hàd ik dus al eens gedaan. En dat hielp niet.
Ik ben ook naar de Telenetwinkel geweest, en daar kreeg ik hetzelfde antwoord.
Kortom, Telenet steekt geen poot uit om je te helpen, maar het is wél degelijk hun schuld, want het probleem is zomaar out of the blue uit de lucht komen vallen, ik heb niks gedaan. En zoals gezegd: een nieuw account aanmaken helpt niet.
Wat moet ik in godsnaam doen om die Telenetters te bewegen, me te helpen? Of me te vertellen wat er aan de hand is?
Hier zie ik veel topics die veel op mijn probleem lijken. Maar of het net dezelfde zijn, weet ik niet.
Maar lastig is het wél!
Titel gewijzigd door Brent (mod) | Vorige titel: Hij wil van mij niet meer weten 😞
- Labels:
-
Outlook
-
server
-
Telenet Webmail