Beantwoorden
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wachtwoord wijzigen lukt niet

Beste Netweters, kraks en moderators,

in mijn Telenet paspoort heb ik een wachtwoord gekregen van Telenet waarmee ik mijn eigen mailbox en @telenet mail adres kan aanmaken. Nu probeer ik al meerdere malen om dit wachtwoord te wijzigen, maar dat lukt maar niet. Ik krijg steeds de boodschap: “oei er ging iets mis probeer opnieuw”. Nochtans klopt het wachtwoord van Telenet want ik kan er op mijn pc, tablet en smartphone mijn e-mail account mee toevoegen. En in het nieuwe wachtwoord gebruik ik hoofd en kleine letters en cijfers en een speciaal teken, zoals er gevraagd wordt. Wie weet er raad? Ik wil dit wachtwoord wijzigen omdat het Telenet WW te moeilijk om te onthouden is. Mijn nieuw wachtwoord is zeer sterk bevonden en gebruik ik voor nog andere doeleinden en is nog nooit gehackt geweest.

 

Mvg,

Dominique

Never trust in Dust
0 Likes
24 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wachtwoord wijzigen lukt niet

Is dit nog maar heel recent dat je Telenet klant bent geworden? Het kan soms wel een tijdje duren voor alles naar behoren werkt in "Mijn Telenet". Ik zou toch eens bellen naar de klantendienst als dit te lang duurt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wachtwoord wijzigen lukt niet

Gewoon ter info: een wachtwoord hergebruiken is niet aan te raden. Al gebruik ik zelf ook wel wachtwoorden die deels hetzelfde zijn en deels afhangen van de naam van de site. Dit zijn wachtwoorden van ongeveer 16 tekens en voor mij zeer makkelijk te onthouden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Wachtwoord wijzigen lukt niet

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wachtwoord wijzigen lukt niet

@igvfer : ja pas Telenet klant sinds 22/03.Smiley Vrolijk

@sb : ja ik weet het, maar als je een jaartje ouder wordt, onthou je niet meer zo goed. En beginnen met 36 verschillende wachtwoorden zie ik niet zitten.Gefrustreerde smiley

@Area57_1 : ik ben mijn wachtwoord niet vergeten maar wil het bij Telenet verkregen wachtwoord enkel wijzigen.Smiley Onverschillig

Never trust in Dust
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wachtwoord wijzigen lukt niet

@Domi1963 

 

Met iets als KeePass moet je maar één wachtwoord onthouden. 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wachtwoord wijzigen lukt niet

@Domi1963 

 

Via deze link: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/profiel-beheren

heb ik mijn paswoord probleemloos gewijzigd.

Wat ik me uit het verleden wel herinner is dat je dat moest doen terwijl je verbonden was met je eigen netwerk. Was jij met de eigen modem verbonden?

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wachtwoord wijzigen lukt niet

@sb : werkt dat ook op Mac os en iOS? Want mijn iPhone onthoud ook mijn wachtwoorden, maar niet altijd. Het hangt soms ook af welke website je bezoekt.

@louishufk : Je bedoelt toch het wachtwoord voor Uw e-mail account hee? Want ik heb 2 wachtwoorden bij Telenet: 1 voor mijn persoonlijke login en 1 voor mijn mailaccount.

 

EDIT: ik heb net even naar uw link gekeken, maar daar wijzig je het wachtwoord van je persoonlijke login. En dat is niet hetzelfde als het WW van mijn e-mail account.

 

@sb : enkel geschikt voor Windows. Gefrustreerde smiley

Never trust in Dust
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord wijzigen lukt niet

@Domi1963 

 

  • Je gaat naar "Mijn Telenet", daar ga je dan naar "Internet" , daarin ga je naar "Telenet Mailboxen".
  • Nu ben je aanbeland op een pagina "Mailbox beheren". In de dropdowbox kies je de mailbox die je wil beheren.
  • Eens dat gedaan staat daar een groot rood veld: "wachtwoord wijzigen"
  • Daarop geklikt krijg je drie velden: eerste uw oud wachtwoord ingeven, de volgende twee uw nieuw wachtwoord en bevestigen.
  • Alles bevestigen en klaar is kees.

EDIT: ik heb hier bij wijze van voorbeeld de link naar mijn pagina gegeven. Dat gaat bij u misschien niet werken, maar dan zie je wel hoe het eruit moet zien. Als je in uw browser ingelogd ben op telenet gaat de link wel werken en meteen naar uw mailboxen gaan.

https://mijn.telenet.be/mijntelenet/email/showmailinfos.do?locale=nl&family=internet


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wachtwoord wijzigen lukt niet

@Domi1963 

 

Ik bedoelde het paswoord waarmee je je aanmeld bij telenet voor alle persoonlijke info (mijn telenet). Dus ook voor webmail.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wachtwoord wijzigen lukt niet

@StefaanH 

 

Uw en mijn link verschillen wel maar uiteindelijk komen we op dezelfde plaats uit. Of vergis ik mij?

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wachtwoord wijzigen lukt niet

@Domi1963 

 

Ik denk dat deze discussie nogal eens gevoerd is. Zie volgende link. Het gaat er wel  eventjes nogal heftig aan toe, wat niet moet nagedaan worden.

https://www.netweters.be/t5/E-mail/paswoord-van-een-tweede-telenet-mailbox-wijzigen/td-p/42609

 

Er is daar geen oplossing gegeven hoewel het er een beetje inzit.

Groeten

 

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Wachtwoord wijzigen lukt niet

@StefaanH  @louishufk 

Langs deze weg ga ik ook om het WW te wijzigen van mijn mailbox met @telenet  e-mail + WW gekregen van Telenet op de dag van de installatie op 22/03/2019. Het zogezegde Telenet paspoort. Maar het werkt niet daar om dit Telenet paswoord daar te wijzigen. Ik heb gisteren een half uur aan de telefoon gehangen met de technische dienst, en de operator heeft het samen met mij en mijn gegevens geprobeerd en hij krijgt dezelfde foutmelding: “ Er ging iets mis, probeer het opnieuw”. Het word maandag onderzocht.

Maar waar jullie geen aandacht aan schenken, is dat ik 2 weken vóór de installatie dag, dus voor dat de technieker bij mij alles geplaatst heeft en geactiveerd heeft, ik reeds een persoonlijke login (mijn Telenet) had aangemaakt met mijn adres: @outlook.be en een zelfgekozen wachtwoord. Dus ik herhaal: het WW van mijn persoonlijke login (mijn Telenet) en dat van mijn mailbox al31513 plus WW ZIJN VERSCHILLEND.

Ik heb een WIGO 40GB abonnement en heb recht op 5 triiing apps. Als ik ga kijken op mijn Telenet > Telefonie > Triiing, dan staat daar 2 toestellen geconfigureerd en tussen haakjes ( max2) terwijl ik en ook,de technische dienst duidelijk overeeen zijn gekomen dat ik met mijn abonnement RECHT HEB OP 5 TRIIIING APPS... dat word ook maandag verder onderzocht.

Het rare is ook: ik heb 5 mailboxen aangemaakt omdat we met 5 gebruikers zijn. Ik heb er 4 zelf aangemaakt met een @telenet mail adres en zelfgekozen WW. Deze kan ik wel wijzigen?!?! De 5e mailbox, dus de mijne als beheerder met login en WW gekregen via Telenet en ook een @telenet mail adres kan ik noch de technische dienst NIET wijzigen. Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben geweest?Smiley Vrolijk

 

EDIT: e-mail adressen zijn verwijderd. Smiley Knipoog

Never trust in Dust
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wachtwoord wijzigen lukt niet

https://keepass.info/download.html

 

Hier staan een hele hoop alternatieven.

 

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wachtwoord wijzigen lukt niet

@Domi1963 

Kan je je post eens aanpassen. Doe dat e-mail adres er eens uit.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes