Beantwoorden
Merel
Freshman Meerweter
Berichten: 66
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Warming up? De vlam zit erin.

Welk e-mail adres blijft bruikbaar bij aanmelden?

Ik verander van IP provider.

Momenteel is het nog even Telenet.

Mijn hoofd emailadres heeft domeinnaam @Pandora.be

 

Vermits bij meeste websites het aanmelden met een mailadres gebeurt , zal dit niet meer kunnen gebruiken op die websites waar ik het in de aanmeldinggegevens had geplaatst ?

 

Welke domeinnaam blijft universeel bruikbaar ?

Moet men hiervoor een persoonlijke domein aanmaken ?

0 Likes
20 reacties
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Welk e-mail adres blijft bruikbaar bij aanmelden?


@patrick37  schreef:

@Merel 

Is het de bedoeling dat je Telenet op gaat zeggen en dat je naar een andere provider gaat ? 

 

Als dat het geval is dan zal je email adres nog 18 maanden bruikbaar zijn. Na die 18 maanden zal je Telenet email adres komen te vervallen.


Toch even aanstippen dat dit niet meer klopt: door een wijziging in Europese regelgeving is de periode van 18 maanden opgeheven. Er is dus niet langer een vervaltermijn.

 

Het bijbehorend artikel op de klantenservice is reeds aangepast:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/internetabonnement-stoppen-wat-met-mijn-telenet-e-mailadre...

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5796
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Welk e-mail adres blijft bruikbaar bij aanmelden?

@MartijnS  

Dit is voor mij , en misschien meerdere , goede en belangrijke info waarvoor dank. Vroeger was het 18 maanden na opzeg maar dan heeft Telenet dus toch besloten het te behouden ook als je dus geen klant meer bent. 

 

Het is wel een goede stap dat je het kan behouden hadden veel eerder mee moeten beginnen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7372
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Welk e-mail adres blijft bruikbaar bij aanmelden?


@MartijnS  schreef:

@patrick37  schreef:

 

...

Als dat het geval is dan zal je email adres nog 18 maanden bruikbaar zijn. Na die 18 maanden zal je Telenet email adres komen te vervallen.


Toch even aanstippen dat dit niet meer klopt: door een wijziging in Europese regelgeving is de periode van 18 maanden opgeheven. Er is dus niet langer een vervaltermijn.

 

Het bijbehorend artikel op de klantenservice is reeds aangepast:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/internetabonnement-stoppen-wat-met-mijn-telenet-e-mailadre...


Ik bevestig even wat @MartijnS hier aanstipt. Heb afgelopen woensdag de aanpassing hiervan gelezen, dus geen 18 maanden vervaltermijn meer. Goed nieuws! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1568
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Welk e-mail adres blijft bruikbaar bij aanmelden?

Hier begrijp ik iets niet:

  1. Enerzijds communiceert Telenet vorige week dat de gratis webruimte van alle gebruikers verdwijnt op 1/6/2022: Je Telenet website en webruimte verdwijnen
  2. Anderzijds zeggen ze dat je mailadres en webruimte behouden blijft nà opzeg van je Internet abonnement: Je Telenet website en webruimte verdwijnen

Met andere woorden:

  • voor bestaande klanten verdwijnt de webruimte ???
  • voor klanten die opzeggen blijft de webruimte ???🤔
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5159
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! De gouden postveer is voor jou

Welk e-mail adres blijft bruikbaar bij aanmelden?

@Suzy  Is er al duidelijkheid over het probleem dat @flip1953 aanhaalt (discrimineert Telenet de trouwe klanten ten opzichte van de klanten die hun internet opzeggen)?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7730
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! Organisatietalent!

Welk e-mail adres blijft bruikbaar bij aanmelden?

@flip1953Voor zover ik het begrepen heb verandert er niets voor de gewone mailboxen verbonden aan een internetabonnement wel voor deze die een mailbox hebben met eigen domeinnaam bij Telenet die gekoppeld is aan hun gewoon mailadres die ze bij hun internetabonnement hebben. Dus voor mensen die hun mail op domeinnaam lieten door sturen naar hun @telenet.be mailadres.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes