24748
netweters
|
152286
antwoorden
|
20688
vragen
|
Emailserver ‘imap.telenet.be’ reageert niet op iPhone. Wel in Safari maar niet op de mailapp. 🤷♂️
@Joex en welke versie gebruik je van IOS ? heb je deze nog geupdate ? Want ik heb dat ook ingesteld en dat werkt heel normaal geen problemen mee. Je kan wel proberen om eens in.telenet.be te gebruiken om eens te proberen. Want zie dat mij Iphone het ook op deze manier heeft ingesteld.
in.telenet.be is toch voor POP, niet voor IMAP?
@sb normaal wel ja maar blijkbaar krijg ik de berichten binnen op de Iphone als de webmail en mijn mail client. Dus wat er recentelijk veranderd is weet ik niet maar krijg op alle drie de mails binnen.
Om e-mail in te stellen op je iPhone is het volgende nodig:
In.telenet.be werkt helaas ook niet.
iPhone 7 heb ik. Is pas geüpdatet.
Ik ben het wachtwoord van imap en smtp vergeten. Hoe kan ik dit oplossen? Op webmail logt hij automatisch in.
Je moet het paswoord van mijn Telenet gebruiken. Als je dat niet meer zou kennen kan je in mijn Telenet het paswoord wijzigen zodat je een nieuw krijgt.
Als webmail automatisch aanlogt betekend dat dat je browser het paswoord heeft bijgehouden. In dat geval kan je in instellingen/beveiliging je paswoord terugvinden.
Bedankt Louis 😀 Ik heb liggen tweeten en zoeken en na nog geen 5min met jou is alles terug in orde 😅 Nogmaals bedankt voor je hulp en pijlsnelle reactie 😀
Telenet heeft een optie 'wachtwoord vergeten'. Je krijgt dan per mail een nieuw wachtwoord, maar ook als je niet meer aan je e-mail kan, dan kan je het wachtwoord nog altijd resetten.