24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Ik ontvang geen telenet-mail meer ! Ligt dat misschien aan de maximumcapaciteit van 5 GB van de mailbox ? Waar kan ik controleren hoe vol de mailbox is ??
Wat kan de oorzaak dan zijn ?
@KrisD Als je met Imap werkt en je krijgt de melding dat je mailbox vol is heeft het te maken met de maximale capaciteit van 5 gb.
Je kan deze link volgen : https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-als-mijn-telenet-mailbox-volledig-vol-zit/#:~:text=De%....
Heb net gevonden hoe je de grootte van de mailbox zoekt op Telenet-webmail, rechtsklikken en eigenschappen bewerken; is maar 95 MB groot, dus hier aan zal het niet liggen dat er geen mail binnen komt !!
telenet webmail, op iPhone, en waarschijnlijk ook in Microsoft Outlook uit het Ms Office pakket, maar dat laatste nog niet gecontroleerd.
Als het over uw webmail gaat: in de webmail op de elke map rechtsklikken en dan op "eigenschappen bewerken"; Daar zie je dan de grootte van die map staan. Dus herhalen voor elke map.
beste,
neen dit is het dus niet....
Ik zie net dat je het zelf ook gevonden hebt terwijl ik aan het schrijven was. Nu ja, beter dubbel dan niks hé 😉
EDIT: heb je ook alle mappen bekeken? En niet enkel de inbox?
en ik krijg -raar maar waar- helaas wèl spam binnen
beste, als ik optel zo een 150 MB in totaal van alle mappen en de 2 mailboxen samen... wel 421 mails in de inbox, rest is wekelijks "opgekuist", wat in archief zit is meegeteld in die 150 MB.
Beste,
ik gebruik telenet webmail, ook de mail account op iPhone, en ook in Microsoft Outlook uit het Ms Office pakket, maar in dat laatste nog niet gecontroleerd of mail daar in toe komt of niet....
beste,
ok, maar dat is het niet want kreeg er ook geen melding over....
Is dat lijntje onder uw gebruikersnaam waarmee je bent aangemeld helemaal wit gekleurd? Als dat het geval is zit uw mailbox vol. Als dat maar ten dele wit is zit uw mailbox niet vol.
Dus het probleem betreft niet een speciale client, maar zelfs in webmail zie je ook geen nieuwe emails binnenkomen, maar wel nieuwe spam emails?
Heb je misschien filters (regels) aktief voor inkomende emails? Of is er een client die via pop3 je inbox automtisch leegt waardoor je de emails niet meer ziet? Of automatisch doorsturing naar een ander adres, met verwijdering uit de inbox?