24828
netweters
|
153038
antwoorden
|
20763
vragen
|
Hello, ik wil een mail beantwoorden en een andere mail (met bijlage) toevoegen.
Mail doorsturen lukt wel en documenten als bijlage bijvoegen ook.
Maar een mail toevoegen ?
Bedankt voor de hulp
LL
Wat ik begrepen heb: je wil mail A beantwoorden en in je antwoord wil je mail B met zijn bijlagen toevoegen.
In dat geval zou ik de handeling beginnen met het doorsturen van mail B, maar voordat ik op verzenden klik, zou ik nog volgende punten doen:
1. mijn antwoord ingeven vóór de doorgestuurde tekst
2. het veld betreft vervangen door RE: en daarachter de betreft van de mail die ik beantwood
3. de bestemmeling(en) invoeren
Als ik de behoefte zou hebben om ook de dialoog historiek over te nemen, dan doe ik een copy/paste op de gewenste plaats.
Telenet webmail
@Ex-Netweter, ikzelf gebruik Telenet Webmail niet, maar heb eens even gezocht en enkele dingen uitgeprobeerd. Heb een manier gevonden om een mail als bijlage toe te voegen. Volg deze stappen:
Indien je meerdere mails in bijlage wil toevoegen, moet je eerst alle nodige mails selecteren in de inbox met behulp van de vinkjes. Als je vervolgens op doorsturen klikt, worden ze automatisch als bijlage toegevoegd in de mail.
Hopelijk lukt het op deze manier!
Is dat dan als EML-bestand? Want het zal wel werken van TN webmail naar TN webmail, maar wat als de ontvanger werkt met een mailclient?
@sb @janne_man, getest met een Outlook en Gmail en die openen beide de mail zonder problemen. Heb het bestandje zelf ook even nagekeken en hij voegt het inderdaad toe als EML-bestand.