Beantwoorden
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

36u terugkijk TV mogelijk bij All Internet + Telenet TV

Beste forumleden, 

ik weet niet of ik het juiste bord heb geselecteerd voor mijn onderwerp ( lounge) maar ga mijn vraag hier posten. 

We hebben hier thuis een Wigo 9gb, aangezien we de vaste lijn  nog zelden gebruiken zou ik graag deze opzeggen. 

Ik was al even gaan kijken naar de andere abonnementen en kwam de all internet en tv formule tegen van 81,59 euro per maand. 

1 van de grote voordelen bij het Wigo 9gb abonnement is de terugkijk tv van 36 uur. 

Weet iemand van jullie of de all internet en tv formule te combineren is met die terugkijk tv van 36 uur? 

Wat ik met de twee gsm abonnementen ga doen weet ik nog niet zeker, misschien stap ik over naar de concurrentie die regelmatig promoties aanbieden voor nieuwe klanten. 

 

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

36u terugkijk TV mogelijk bij All Internet + Telenet TV

@fieldoxide  je zou eventueel play kunnen nemen. Voor € 11  per maand heb je dan films en serie's die je kan bekijken en je hebt terug kijk tv. Het is een optie natuurlijk want als je uit de Wigo gaat vervalt je 36 uur terug kijk tv. Je kan ook eventueel gewoon een chromecast aansluiten en via VTM Go terug kijken naar bepaalde uitzendingen. Kost je ook niks want je kan daar een gratis account aanmaken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

36u terugkijk TV mogelijk bij All Internet + Telenet TV

@patrick37 Bedankt voor je feedback. Ik heb geen interesse in die play aangezien de inhoud voor mij niet interessant is. 

Wel heb ik een abonnement op Netflix. 

Spijtig dat die 36 uren terugkijk tv optie vervalt als je uit de Wigo gaat. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

36u terugkijk TV mogelijk bij All Internet + Telenet TV

@fieldoxide  eventueel VTM GO daar kan je een gratis account aanmaken en dan ook bepaalde uitzendingen terug kijken of serie's bekijken naar je goesting. Heb daar ook een account en heb er al veel gesproken die ook via die weg tv kijken. Misschien is dat een overweging voor je? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

36u terugkijk TV mogelijk bij All Internet + Telenet TV

@patrick37 Bedankt maar ik ben geen echte VTM kijker. 

 We gebruiken vooral de terugkijk tv op andere zenders. 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

36u terugkijk TV mogelijk bij All Internet + Telenet TV

@fieldoxide @patrick37 play is zelf 11.95 per maand 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

36u terugkijk TV mogelijk bij All Internet + Telenet TV

play is 11.95 per maand en herbekijk je alles tot 7 dagen terug 

herken je aan een play icoontje

 

 

 
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

36u terugkijk TV mogelijk bij All Internet + Telenet TV


@luc55  schreef:

play is 11.95 per maand en herbekijk je alles tot 7 dagen terug 

herken je aan een play icoontje

 

 

 

Je zegt het uiteindelijk wel juist, maar het is niet duidelijk wanneer je het niet kent:

indien je Play hebt, heb je inderdaad 7 dagen terugkijk TV, maar (helaas) niet op alle programma's en niet op alle zenders. Enkel de uitzendingen waar het terugkijksymbooltje bij staat kunnen tot 7 dagen later nog terug opgeroepen worden. Al de rest niet.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.