24757
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
Vandaag de mail ontvangen "Aanpassingen aan je tv-ervaring". Ziet er veelbelovend uit, maar het een en ander verwart me.
Als ik doorklik via "neem hier een kijkje", dan kom ik terecht op de Telenet-website waar ik begrijp dat dit vanaf eind juni wordt geactiveerd voor de Telenet TV iconic-klanten.
Euh.... wij zijn nog Wigo. Vallen we dan uit de boot?
En ik herinner me uit eerdere aankondigingen dat dat alleen ging zijn voor de bezitters van de TV-box. Wij hebben nog een goeie ouwe digicorder. Hoe zit het daar dan mee?
Weet er iemand meer?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik begrijp dat dit heel verwarrend is. Dit is niet Telenet zijn specialiteit....
De aanpassingen zijn wel degelijk voor jouw goeie ouwe digicorder.
Voor de TV-box zijn deze aanpassingen al van toepassing sinds eind vorig jaar.
Ik was dit snel gewoon...
@RafVDM de mail verwijst naar deze link. De Dit gaat over is inderdaad verwarrend. @Suzy als twee laatste punten staat er Telenet TV-box en tv-box. Als die laatste tv-box veranderd wordt in Digicorder en Digibox zal dit duidelijker zijn.
In de plaats van het niet meer kunnen doorspoelen krijgen we drie zaken gratis.
Eén zaak is zeer belangrijk om te onhouden: wat Telenet gratis aanbiedt, kan Telenet op om het even welke ogenblik ook gratis afnemen.
De aanpassing geldt voor alle Telenet TV-klanten die tv-kijken via een Digibox, Digicorder of de Telenet TV yelo-app. Dit is ongeacht het pakket dat je hebt. Bij klanten met een TV Box werd de aanpassing vorig jaar al doorgevoerd.
@Lieselot91 schreef:De aanpassing geldt voor alle Telenet TV-klanten die tv-kijken via een Digibox, Digicorder of de Telenet TV yelo-app. Dit is ongeacht het pakket dat je hebt. Bij klanten met een TV Box werd de aanpassing vorig jaar al doorgevoerd.
Dus hetgeen ik al eerder zei eigenlijk.....
Is het mogelijk dat deze automatische aanpassing tijdelijk voor problemen met mijn digibox zorgt? Sinds gisteren opent de tv gids in het Telenet menu van mijn tv niet meer (er gebeurt gewoon niks als ik tv gids selecteer). Best vervelend...
@Lieselot91 schreef:De aanpassing wordt pas vanaf 23 juni uitgerold, dus dat lijkt me niet gerelateerd. Best wel even de stekker van je decoder uittrekken en hem opnieuw laten opstarten. Hopelijk is het dan opgelost.
Héél belangrijk! Een minuutje wachten voor je de stekker terug in steekt!
ik gebruik een digicorder.bij mij was de zenderzone nog niet beschikbaar in de tv-theek deze voormiddag.
Zou het kunnen dat de uitrol van deze namiddag voor een algemene grote panne heeft gezorgd? Hier hebben we een hele tijd geen internet gehad en eens bellen naar de klantendienst resulteerde in de mededeling dat er een algemene panne was enz ...
Nadat alles weer werkte merkten we dat de nieuwe regeling qua reclame van kracht was op onze digicorders ... 😢