De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beeldkwaliteit Streamz

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Straf. Héél straf! It's your third party! Een mailpaal! Boek alvast het Sportpaleis!

@master-magic1  schreef:

@Steven-E heb alvast de apps Disney+ en Streamz op de Apple TV staan, heb enkel al Disney+ kunnen testen, maar zo een mooi beeld,

op mijn Android bakje krijg ik de app niet te zien, zal niet beschikbaar zijn daarvoor vrees ik, spijtig want het is een 4K android bakje, kon dan het beeld zien in 4K van Disney+.

krijg me niet ingelogd op de Apple TV voor Streamz is met een QR code en vind de optie niet terug, of werkt dit enkel als je account actief is ????

Ja, Disney+ is knap he!

En ook HDR-10+ of Dolby Vision.

Voor Streamz heb ik de qr code ingescand met de camera van mijn iphone. Die verwijst naar een url van de website van Streamz, waar je dan inlogt en het apparaat authorizeert.

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meesterweter
Opgeruimd staat netjes! De slimste mens? Dat ben jij. Bye-bye Google, hello Yougle! GP, kort voor Giga Poster!

@Steven-E idd, verschoten van de mooie beeldkwaliteit van Disney+

en bedankt voor de hint voor Streamz, ga dit pas kunnen doen als m'n abbo actief is denk ik, ben nog beetje aan het wachten daarvoor tot er wat meer titels opkomen vanaf oktober.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Veelweter
Lees je nog iets anders? ;-) It's your fourth party! De race is begonnen! Waar zijn die handjes?

@Jolien5 

Kon jou bericht naar mij niet privé?

Ik wijs @Steven-E (braaf) erop dat hij een fout maakt in zijn redenering.

In plaats van zijn facts te checken wil hij mij op mijn plaats zetten??

Toen was er iets meer nodig en dat heeft blijkbaar geholpen.

En nu word ik publiekelijk aan de schandpaal genageld. Dit vind ik niet fijn/fair.

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@VoodooKing ik ben ervan overtuigd dat het niet Jolien haar bedoeling was om je publiek "aan de schandpaal te nagelen", onze excuses. Je bijdragen op De Netweters worden al lange tijd geapprecieerd! 

We (ikzelf en de moderatoren) willen vooral dat iedereen zich goed voelt op De Netweters en beseft dat je al eens iets fout kan/mag zeggen. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! It's your second party! Bye-bye Google, hello Yougle!

Beeldkwaliteit (op Apple TV 4K & 4K Samsung TV) ziet er (vergeleken met Disney, Netflix & Prime Video) inderdaad niet schitterend uit. 'Van ver' ziet alles er wel oké uit, al kan dat niet de bedoeling zijn voor een streamingservice van €12/maand...

thomiwilli | Krak
  Welkom op De Netweters
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Waar zijn die handjes? Straf. Héél straf! De race is begonnen!

Als mij iets niet bevald gaat het er uit.

Voor 12 euro per maand,gewoon links laten liggen.

0 Likes
Beantwoorden