Beantwoorden
Vic55
Professional Weetjesweter
De vlam zit erin. It's your tenth party! π-DAY! Say what?!

Bestelling play sport + Dazn werkt niet

Omdat men schoonvader 91 jaar oud is beheer ik af en toe zijn abonnement 
Woensdag veranderde ik zijn abonnement van Play Sport naar Play Sport + Dazn Total. Hij kreeg onmiddellijk een e-mail van de aanpassing. We waren nu zaterdag en er is nog steeds niets te zien op de kanalen 212 / 215. Het beeld geeft enkel een cirkel met een schuine streep, alsof men niet geabonneerd is voor dat kanaal, druk ik dan op Ok zie ik een paar stappen verder dat Play Sport + Dazn wel degelijk actief staat. Wat loopt er weer al eens mis.. Zijn er hier soms nog mensen met gelijksoortige problemen en weet er iemand een oplossing, want als ik vanavond naar de klantendienst bel krijg ik daar te horen, dat ze enkel de tv box eens konden resetten en een software update konden uitvoeren. Maar dat heeft totaal niets uitgehaald Ondanks dat Telenet niet goedkoop is kan ik niet begrijpen waarom ze er steeds niet in slagen de dingen te laten functioneren zoals het hoort. 

2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Vic55 best eens modem en tv box herstarten door deze een 30 tal seconden zonder stroom te zetten, kan zijn dat er een update niet is doorgekomen.

ook eens checken of het internet werkt op de tv box door terug kijk optie te testen.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij alziend oog. ;-) Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel.

@Vic55  schreef:

Ondanks dat Telenet niet goedkoop is kan ik niet begrijpen waarom ze er steeds niet in slagen de dingen te laten functioneren zoals het hoort. 

Of iets nu duur of goedkoop is, technisch kan er altijd iets mislopen.

Als de herstarts zoals voorgesteld door @Master-Magic niet helpen contacteer dan de klantendienst zodat ze dit kunnen nakijken,

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.