Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Disney+ ervaringen

Weet niet of het hier op Netweters thuishoort, een streamingdienst los van Telenet. 

Eerste opmerking, is omtrent de subtitles, deze staan ver uiteen vind ik, ook is de standaard grootte echt klein en één grootte hoger direct bombastisch. Ik weet zijn details.

Beeld en geluid zijn zoals verwacht wel top. Ook zeer leuk om tussen alle horror enzo af te wisselen met heerlijke Disney, Marvel en consorten. Ik ben fan.

Follow the White Rabbit
0 Likes
17 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Disney+ ervaringen

@Umbra666  hier kan je de ervaringen bij meedelen. Hier hebben ze het ook al over de Disney+ over hoe hun het ervaren vandaar dat ik het hierbij gezet heb. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Disney+ ervaringen

@patrick37 mja Streamz heeft niets met Disney te maken, nu lijkt het of ik het over Streamz heb🙃

Follow the White Rabbit
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Disney+ ervaringen

@Umbra666  zal het terug verplaatsen naar een apart topic. Maar omdat ik het al had zien passeren dacht ik dat het hier wel op zijn plaats was 🙂 Kleine fout van mijn kant uit , mijn excuus.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Disney+ ervaringen

@Umbra666 je mag je ervaringen over Disney+ zeker en vast delen op De Netweters. Ook niet-Telenet onderwerpen zijn hier meer dan welkom! Mijn Disney+ abonnement is alvast geactiveerd en de app is sinds gisteren geïnstalleerd. 😉

 

Ter info: heb ondertussen dit topic apart gezet en op het Entertainment bord geplaatst. Dus bij deze terug in orde. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Disney+ ervaringen

Ik weet niet of het mogelijk is, ik heb het althans nog niet gevonden: kan je standaard een ondertitel instellen? 
Ik moet (op de Apple TV app) altijd manueel een ondertiteltaal kiezen.
Standaard staat die uit.

 

Edit: na wat googlen lijkt me deze optie nog niet beschikbaar.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ ervaringen

@Steven-E ik kreeg na iets aanklikken om te bekijken Nederlandse taal en ondertitels automatisch zonder iets aan te klikken.

heb andere dingen bekeken en had altijd Nederlandse ondertiteling, 

heb de laatste Apple TV HD versie niet de 4K 😉

misschien kan je dat ergens instellen???

tvOS 14


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Disney+ ervaringen

Nu werkt het plots wel.

Nieuwe versie van The Lion King (schitterend in Dolby Vision HDR).

 

Misschien leert hij wel naarmate je het gebruikt.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ ervaringen

@Steven-E zou kunnen, ik had van in begin alles in het Nederlands, geluid en subs, heeft misschien te maken door dat ik Apple TV+ al heb gebruikt en alles in het Nederlands staat en die dat onthoudt ofzo.

voornaamste is dat je het kan zien in betere kwaliteit, ik heb maar de HD versie en dat is al prachtig beeld en geluid.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ ervaringen

stel me wel de vraag bij deze, disney+ beschikbaar op Apple TV en MacBook en co en wil die op mijn android X88 pro bakje met google play de app installeren en die zegt dat het niet mogelijk is, alsook niet op mijn oudere samsung Galaxy Tab 2 toestel (wel geroot), wat maakt het niet mogelijk om deze op mijn toestellen niet te gebruiken, de X88 Pro is android 9, lees dan dat dit wel gaat op andere toestellen dat Android TV hebben zoals de duurdere Nvidia Shield.

wat is het verschil tussen beide, op m'n samsung smartphone Galaxy S6 lukt dit ook niet.

Google Play ook al op Nederlands belgie gezet, dat stond op Nederland en kreeg videoland app te zien, normaal als ingelogd in belgie krijg je deze niet dacht ik.

dat zijn nu eens de dingen die me Android niet graag doen gebruiken en liever apple gebruik.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Disney+ ervaringen

Hier via Android geen enkel probleem gehad om de app te installeren op dinsdagochtend. Eerst crashte hij wel altijd bij het opstarten maar dat probleem was iets na 11h 's ochtends opgelost. Sindsdien toch al enkele uren gestreamd via Chromecast en moet zeggen: beeldkwaliteit is echt top!

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ ervaringen

@Hofkens bizar dat ik hem niet kan installeren, als ik online op play store ga van google dan krijg ik al m'n toestellen met play store maar geen enkel dat aanklikbaar is om te installeren 😯


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Disney+ ervaringen


@Master-Magic  schreef:

@Hofkens bizar dat ik hem niet kan installeren, als ik online op play store ga van google dan krijg ik al m'n toestellen met play store maar geen enkel dat aanklikbaar is om te installeren 😯


Is vanaf Android 5 beschikbaar normaal. Op mijn smartphone lukt het niet (Android 4.4), tablet (Android 9) ging direct.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disney+ ervaringen

@Hofkens raar op android 9 X88 Pro bakje gaat het niet, wilt het niet installeren, 

er komt op, deze app is niet compatibel met je systeem of zoiets.

dus wat blijkt, deze app kan er niet op werken maar streamz app wel.

andere soort van laag in de app in gebruik.???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Disney+ ervaringen


@Master-Magic  schreef:

@Hofkens raar op android 9 X88 Pro bakje gaat het niet, wilt het niet installeren, 

er komt op, deze app is niet compatibel met je systeem of zoiets.

dus wat blijkt, deze app kan er niet op werken maar streamz app wel.

andere soort van laag in de app in gebruik.???


Dat is inderdaad raar. Misschien vind je hier meer informatie over de werking op Android-apparaten:

 

mobiele apparaten Android: https://help.disneyplus.com/csp?id=csp_article_content&sys_kb_id=ff35076fdb83505cc2deeacb13961913

 

Android TV-apparaten: https://help.disneyplus.com/csp?id=csp_article_content&sys_kb_id=c16307afdb03505cc2deeacb1396194a

 

Normaal kan je ook contact opnemen met de helpdesk als deze artikels niet zouden helpen.