De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Extra pakket opzeggen

Beantwoorden
RudyV
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Netjes! Tien op tien! Nice talking to you! Follow the reader, reader!

Sedert  maandag 24 mei 2021 probeer ik via MIJN TELENET mijn extra pakket PLAYSPORT op te zeggen. Ik krijg steeds een zelfde automatisch antwoord :Je abonnement wordt niet automatisch aangepast. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om dat in orde te brengen. Tot dan blijft de optie actief.

Welke is de procedure om het extra pakket Playsports per direct  op te zeggen?

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
16 reacties
robatoras
Freshman Meesterweter
Berichten: 2333
Jij bent een pro! De slimste mens? Dat ben jij. Happy New Year! GP, kort voor Giga Poster!

@RudyV Jou extra pakket Playsports zeg je het best op rechtstreeks bij Telenet op het nummer 015.66.66.66

0 Likes
Beantwoorden
TheRealDakota
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
On a roll... Nice talking to you! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

@robatoras wel ouderwets dan 😂, bij proximus in mijn proximus vinkje uit klaar 15 min later optie weg.

 

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Freshman Meesterweter
Berichten: 2333
Jij bent een pro! De slimste mens? Dat ben jij. Happy New Year! GP, kort voor Giga Poster!

@TheRealDakota Iedere provider heeft zijn eigen manier.

En iedere dag dat ze je langer kunnen vasthouden brengt extra lorren in het laadje.

Als je de voorwaarden en gebruiksvoorwaarden van elk produkt doorneemt,wat weinigen doen,heb je geen problemen.

Beantwoorden
janne_man
Freshman Superweter
Berichten: 3662
It's your fifth party! Ere-Krak Netweters’ orakel! PhD in problem solving!

@RudyV 

Noteer de dag (datum X) dat je de eerste keer via Mijn Telenet opgezegd hebt. Als je uw rekening krijgt contoleer tot wanneer Play Sports aangerekend is. Is dat langer dan datum X plus twee dagen, dan betwist je de rekening. Je hebt het recht om het betwiste gedeelte niet te betalen. Bij de betwisting dien je wel een formele klacht in. Dat kan je best hier doen.


   janne_man | Ere-Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
RudyV
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Netjes! Tien op tien! Nice talking to you! Follow the reader, reader!

O15 66 66 66 gebeld en binnen de 30 minuten was mijn extra pakket Playsport gedeactiveerd. Heb tegen de telenettelefonist wel mijn ongenoegen geuit. Ik vroeg haar  waarom de tool , Extra pakketten STOPZETTEN in MIJN TELENET  online staat : de tool wordt door telenet toch niet opgevolgd.  De telenettelefoniste had hierop niet direct een antwoord. In ieder geval ,lukte de stopzetting Playsport wel via de 015 66 66 66 lijn

 

 

 

 

Beantwoorden
RudyV
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Netjes! Tien op tien! Nice talking to you! Follow the reader, reader!

Bedankt voor de tip. Zal ik zeker doen

0 Likes
Beantwoorden
BillyX
Professional Meerweter
Berichten: 121
Topicvreter! Warming up? BINGO! De volle 100!

@TheRealDakota  schreef:

wel ouderwets dan 😂, bij proximus in mijn proximus vinkje uit klaar 15 min later optie weg.

Inderdaad! Maar ik heb het vermoeden dat Telenet met hun administratie software de laatste tijd enorm veel problemen heeft. Sinds mijn overstap naar ONEup werkt er niets meer bij mij. En dat mag je echt letterlijk nemen!

 

Als ik een aanpassing doe via Mijn Telenet dan loopt alles vast en moet iemand van de helpdesk helpen. Echt helpen kunnen ze niet. Ze moeten telkens een dossier maken waarbij de fabrikant van die software de nodige aanpassingen moeten doen. Dit alles duurt al iets meer dan een maand!

 

Bijzonder vervelend! Zeker wanneer diensten maar half werken en dat je niet krijgt waarvoor je betaalt. Het jammere is dat je eerst telkens moet klagen vooraleer er naar een oplossing wordt gezocht. Terwijl ze goed weten dat er een probleem is. 

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Freshman Meesterweter
Berichten: 2333
Jij bent een pro! De slimste mens? Dat ben jij. Happy New Year! GP, kort voor Giga Poster!

@BillyX Niet overdrijven.Ik ben al +16 jaar klant.En meerdere kennissen ook al jaren.Nog nooit problemen gehad bij minstens 6 x een upgrade die ik heb doorgevoerd online.M'n laatste upgrade was van Wigo boost naar ONEup,alles is probleemloos verlopen via WhatsAp.Zorg dat je zelf met je bedrading PC  Laptop enz...in orde bent.Dat dikwijls bij sommigen te wensen overlaat.Als je niet krijgt waarvoor je betaalt,je echt helpen kunnen ze niet,zeg je zelf.Ik zou niet blijven.

 

@BillyX  Gedaan met die rommel van die Puma chipsets die Telenet graag gebruikt.

@robatoras Prietpraat.Dat zit in HGW's van andere fabrikanten ook in,of wat dacht je.

Denk je nu echt dat dat lawaai zoals ze zeggen van die HGW morgen is opgelost,nee,er is 'n oplossing .

de Compal CV8560E HGW 3.1.En je kan er een externe router achterhangen,wat sommigen zo graag willen.En die je zelf kan kiezen.(vrije routerkeuze)

Waarom zit je nog bij Telenet,ga dan elders.Waar je denkt dat ze je beter helpen.

 

Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 3685
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@robatoras  schreef:

..

 

@BillyX  Gedaan met die rommel van die Puma chipsets die Telenet graag gebruikt.

@robatoras Prietpraat.Dat zit in HGW's van andere fabrikanten ook in,of wat dacht je.

Denk je nu echt dat dat lawaai zoals ze zeggen van die HGW morgen is opgelost,nee,er is 'n oplossing .

de Compal CV8560E HGW 3.1.En je kan er een externe router achterhangen,wat sommigen zo graag willen.En die je zelf kan kiezen.(vrije routerkeuze)

Waarom zit je nog bij Telenet,ga dan elders.Waar je denkt dat ze je beter helpen.


@robatoras dit heeft niets te maken met deze thread. De topic starter wil weten hoe hij Play Sports kan opzeggen via Mijn Telenet. Gelieve on topic te blijven en geen andere issues erbij te halen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
robatoras
Freshman Meesterweter
Berichten: 2333
Jij bent een pro! De slimste mens? Dat ben jij. Happy New Year! GP, kort voor Giga Poster!

@Suzy Zorg jij dan dat ze in Mechelen orde op zaken stellen onder 'Mijn Telenet'.

En dat het werkt.Ik zou niet weten,hoe we dit hier kunnen oplossen.

Wat Proximus doet moet Telenet ook kunnen.

0 Likes
Beantwoorden
janne_man
Freshman Superweter
Berichten: 3662
It's your fifth party! Ere-Krak Netweters’ orakel! PhD in problem solving!

Off topic

@robatoras 

Het spijt me maar uw bovenstaande reactie is niet waard om gepubliceerd te worden. Je voert geen enkel inhoudelijk punt aan. In de plaat daarvan viseer je de persoon die een terecht opmerking gaf. Je weet evengoed dat @Suzy niet het beleid van Telenet bepaalt. Als je niets kunt helpen, hou dan je reactie voor u. Wens je wat discussie over wat Telenet al dan niet kan, begin dan een draadje hierover in de Lounge.

Ik zou het trouwens zeer geschikt vinden indien je voor jouw ongepaste (en dat is zeer voorzichtig en tolerant uitgedrukt) een al dan niet tijdelijke ban zou krijgen.


   janne_man | Ere-Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
robatoras
Freshman Meesterweter
Berichten: 2333
Jij bent een pro! De slimste mens? Dat ben jij. Happy New Year! GP, kort voor Giga Poster!

@janne_man Die ban daar beslist @Suzy over.

Mij niet gelaten.'n tijdelijke ban zal niet helpen,dan maar voor altijd.

Trouwens de oplossing heb ik al gegeven.Door zelf naar Telenet te laten bellen.

Zorg jij er dan eens voor dat het via 'Mijn Telenet' wordt opgelost.

 

0 Likes
Beantwoorden
StefaanH
Professional Meesterweter
Berichten: 2807
Jij bent een ware apostel. It's your fifth party! Jij Netweters wikipedia! Applaus voor jezelf!

@robatoras 

 

De Netweters is een forum alwaar gebruikers andere gebruikers trachten te helpen met goede raad en informatie.

Hier een beetje arrogant uit de hoogte komen doen, daar is niemand mee geholpen en komt de sfeer zeker niet ten goede.

Het zou u sieren moest je u een beetje meer terughoudend kunnen opstellen. Ook uw input is hier welkom, mits op een beleefde en vriendelijke manier gebracht.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 3685
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@robatoras  schreef:

@Suzy Zorg jij dan dat ze in Mechelen orde op zaken stellen onder 'Mijn Telenet'.

En dat het werkt.Ik zou niet weten,hoe we dit hier kunnen oplossen.

Wat Proximus doet moet Telenet ook kunnen.


@robatoras enkel topics bespreken waar Telenet geen impact op heeft, zou erg raar zijn. We zijn een peer-to-peer platform waar klanten elkaar kunnen helpen met zowel Telenet als niet-Telenet gerelateerde vragen.

 

Helpen indiceert niet per se dat je het probleem zelf moet oplossen, je kan ook helpen door iemand in de juiste richting te wijzen of advies te geven hoe ergens mee om te gaan. De topic starter doorverwijzen naar de klantendienst om het pakket op te zeggen was dus absoluut de juiste oplossing. Mij gaat het om de reactie die je erna hebt geplaatst en het feit dat het merendeel van de informatie niets te maken heeft met de vraag in deze thread. Dus bedankt om daarop te letten vanaf nu.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden