Beantwoorden
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Extra pakket opzeggen

Sedert  maandag 24 mei 2021 probeer ik via MIJN TELENET mijn extra pakket PLAYSPORT op te zeggen. Ik krijg steeds een zelfde automatisch antwoord :Je abonnement wordt niet automatisch aangepast. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om dat in orde te brengen. Tot dan blijft de optie actief.

Welke is de procedure om het extra pakket Playsports per direct  op te zeggen?

Tags (1)
0 Likes
16 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra pakket opzeggen

@RudyV Jou extra pakket Playsports zeg je het best op rechtstreeks bij Telenet op het nummer 015.66.66.66

0 Likes
TheRealDakota
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Extra pakket opzeggen

@robatoras wel ouderwets dan 😂, bij proximus in mijn proximus vinkje uit klaar 15 min later optie weg.

 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra pakket opzeggen

@TheRealDakota Iedere provider heeft zijn eigen manier.

En iedere dag dat ze je langer kunnen vasthouden brengt extra lorren in het laadje.

Als je de voorwaarden en gebruiksvoorwaarden van elk produkt doorneemt,wat weinigen doen,heb je geen problemen.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra pakket opzeggen

@RudyV 

Noteer de dag (datum X) dat je de eerste keer via Mijn Telenet opgezegd hebt. Als je uw rekening krijgt contoleer tot wanneer Play Sports aangerekend is. Is dat langer dan datum X plus twee dagen, dan betwist je de rekening. Je hebt het recht om het betwiste gedeelte niet te betalen. Bij de betwisting dien je wel een formele klacht in. Dat kan je best hier doen.

0 Likes
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Extra pakket opzeggen

O15 66 66 66 gebeld en binnen de 30 minuten was mijn extra pakket Playsport gedeactiveerd. Heb tegen de telenettelefonist wel mijn ongenoegen geuit. Ik vroeg haar  waarom de tool , Extra pakketten STOPZETTEN in MIJN TELENET  online staat : de tool wordt door telenet toch niet opgevolgd.  De telenettelefoniste had hierop niet direct een antwoord. In ieder geval ,lukte de stopzetting Playsport wel via de 015 66 66 66 lijn

 

 

 

 

RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Extra pakket opzeggen

Bedankt voor de tip. Zal ik zeker doen

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Extra pakket opzeggen


@TheRealDakota  schreef:

wel ouderwets dan 😂, bij proximus in mijn proximus vinkje uit klaar 15 min later optie weg.

Inderdaad! Maar ik heb het vermoeden dat Telenet met hun administratie software de laatste tijd enorm veel problemen heeft. Sinds mijn overstap naar ONEup werkt er niets meer bij mij. En dat mag je echt letterlijk nemen!

 

Als ik een aanpassing doe via Mijn Telenet dan loopt alles vast en moet iemand van de helpdesk helpen. Echt helpen kunnen ze niet. Ze moeten telkens een dossier maken waarbij de fabrikant van die software de nodige aanpassingen moeten doen. Dit alles duurt al iets meer dan een maand!

 

Bijzonder vervelend! Zeker wanneer diensten maar half werken en dat je niet krijgt waarvoor je betaalt. Het jammere is dat je eerst telkens moet klagen vooraleer er naar een oplossing wordt gezocht. Terwijl ze goed weten dat er een probleem is. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra pakket opzeggen

@BillyX Niet overdrijven.Ik ben al +16 jaar klant.En meerdere kennissen ook al jaren.Nog nooit problemen gehad bij minstens 6 x een upgrade die ik heb doorgevoerd online.M'n laatste upgrade was van Wigo boost naar ONEup,alles is probleemloos verlopen via WhatsAp.Zorg dat je zelf met je bedrading PC  Laptop enz...in orde bent.Dat dikwijls bij sommigen te wensen overlaat.Als je niet krijgt waarvoor je betaalt,je echt helpen kunnen ze niet,zeg je zelf.Ik zou niet blijven.

 

@BillyX  Gedaan met die rommel van die Puma chipsets die Telenet graag gebruikt.

@robatoras Prietpraat.Dat zit in HGW's van andere fabrikanten ook in,of wat dacht je.

Denk je nu echt dat dat lawaai zoals ze zeggen van die HGW morgen is opgelost,nee,er is 'n oplossing .

de Compal CV8560E HGW 3.1.En je kan er een externe router achterhangen,wat sommigen zo graag willen.En die je zelf kan kiezen.(vrije routerkeuze)

Waarom zit je nog bij Telenet,ga dan elders.Waar je denkt dat ze je beter helpen.

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Extra pakket opzeggen


@robatoras  schreef:

..

 

@BillyX  Gedaan met die rommel van die Puma chipsets die Telenet graag gebruikt.

@robatoras Prietpraat.Dat zit in HGW's van andere fabrikanten ook in,of wat dacht je.

Denk je nu echt dat dat lawaai zoals ze zeggen van die HGW morgen is opgelost,nee,er is 'n oplossing .

de Compal CV8560E HGW 3.1.En je kan er een externe router achterhangen,wat sommigen zo graag willen.En die je zelf kan kiezen.(vrije routerkeuze)

Waarom zit je nog bij Telenet,ga dan elders.Waar je denkt dat ze je beter helpen.


@robatoras dit heeft niets te maken met deze thread. De topic starter wil weten hoe hij Play Sports kan opzeggen via Mijn Telenet. Gelieve on topic te blijven en geen andere issues erbij te halen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra pakket opzeggen

@Suzy Zorg jij dan dat ze in Mechelen orde op zaken stellen onder 'Mijn Telenet'.

En dat het werkt.Ik zou niet weten,hoe we dit hier kunnen oplossen.

Wat Proximus doet moet Telenet ook kunnen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra pakket opzeggen

Off topic

@robatoras 

Het spijt me maar uw bovenstaande reactie is niet waard om gepubliceerd te worden. Je voert geen enkel inhoudelijk punt aan. In de plaat daarvan viseer je de persoon die een terecht opmerking gaf. Je weet evengoed dat @Suzy niet het beleid van Telenet bepaalt. Als je niets kunt helpen, hou dan je reactie voor u. Wens je wat discussie over wat Telenet al dan niet kan, begin dan een draadje hierover in de Lounge.

Ik zou het trouwens zeer geschikt vinden indien je voor jouw ongepaste (en dat is zeer voorzichtig en tolerant uitgedrukt) een al dan niet tijdelijke ban zou krijgen.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra pakket opzeggen

@janne_man Die ban daar beslist @Suzy over.

Mij niet gelaten.'n tijdelijke ban zal niet helpen,dan maar voor altijd.

Trouwens de oplossing heb ik al gegeven.Door zelf naar Telenet te laten bellen.

Zorg jij er dan eens voor dat het via 'Mijn Telenet' wordt opgelost.

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra pakket opzeggen

@robatoras 

 

De Netweters is een forum alwaar gebruikers andere gebruikers trachten te helpen met goede raad en informatie.

Hier een beetje arrogant uit de hoogte komen doen, daar is niemand mee geholpen en komt de sfeer zeker niet ten goede.

Het zou u sieren moest je u een beetje meer terughoudend kunnen opstellen. Ook uw input is hier welkom, mits op een beleefde en vriendelijke manier gebracht.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Extra pakket opzeggen


@robatoras  schreef:

@Suzy Zorg jij dan dat ze in Mechelen orde op zaken stellen onder 'Mijn Telenet'.

En dat het werkt.Ik zou niet weten,hoe we dit hier kunnen oplossen.

Wat Proximus doet moet Telenet ook kunnen.


@robatoras enkel topics bespreken waar Telenet geen impact op heeft, zou erg raar zijn. We zijn een peer-to-peer platform waar klanten elkaar kunnen helpen met zowel Telenet als niet-Telenet gerelateerde vragen.

 

Helpen indiceert niet per se dat je het probleem zelf moet oplossen, je kan ook helpen door iemand in de juiste richting te wijzen of advies te geven hoe ergens mee om te gaan. De topic starter doorverwijzen naar de klantendienst om het pakket op te zeggen was dus absoluut de juiste oplossing. Mij gaat het om de reactie die je erna hebt geplaatst en het feit dat het merendeel van de informatie niets te maken heeft met de vraag in deze thread. Dus bedankt om daarop te letten vanaf nu.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.