25.239
netweters
|
155.796
antwoorden
|
21.039
vragen
|
Wanneer ik sommige films uit het passion-abonnement wil streamen krijg ik de melding "niet ondersteund" op mijn Tv-scherm. Hoe komt dit?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Sommige films in passion-abonnement "niet ondersteund"
Geen idee, maar hoe kijk je? Met CI+, met Digicorder/Digibox, met TV-Box, met een app en cast je op tv?
Digibox
Neen, maar ik woon nog maar een drietal maand op mijn nieuwe adres en heb nog niet alle functies en diensten uitvoering getest.
Als je dat hebt, ga dan met de afstandsbedienning van je Digibox naar een andere zender (bijvoorbeeld naar 2 vrt één). Wat gebeurt er dan.?
Als je het voorhebt, kijk dan ook eens met de afstandsbediening van de tv naar de bron van je beeld. Ik veronderstel dat je Digibox verbonden is met je tv met een hdmi-kabel.
Wanneer ik zap uit het "niet ondersteund"-scherm gebeurt er niets, niet met de zap-knop, noch met de cijfertoetsen.
De bron van mijn TV is ten allen tijde HDMI1, ook tijdens het "mislukte afspelen"
Het probleem stelt zich ook alleen met films die zijn toegevoegd in de laatste drie of vier weken (maar niet met allemaal). Daarvoor is het geen enkele keer voorgekomen en tot nader order gebeurt het ook niet met films die eerder zijn toegevoegd.