Beantwoorden
Sabrina1971
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Dus nog altijd geen akkoord voor het Belgisch voetbal dat vandaag begint, we zouden 10 euro krijgen als compensatie, waarmee we de app van eleven sports kunnen aanschaffen, sorry, deze kost 14,99 euro. Schandalig, als je weet dat Woestijnvis, dochteronderneming van Telenet, voor een deel verantwoordelijk is voor de produktie van Eleven. 

Tags (1)
127 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@Bolletje  schreef:

Is er iemand die weet als je de app van Eleven op de Xiaomi MI TV Box kunt installeren?

Betreft volgend toestel

Je kan deze voorlopig alleen installeren op Apple TV of Samsung Smart TV. Je zou wel kunnen casten naar de ingebouwde chromecast.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Samsung Smart TV UE 55 Ju 6770 geeft al 2 dagen wit beeld.Ik ben in druk mail verkeer met Elven maar tot hier toe kunnen ze het probleem niet oplossen.In laatste mail vragen ze type televisie voor kunnen door te geven.Benieuwd of er hier mensen zijn met andere types van Samsung Smart TV die wel beeld hebben..

0 Likes
Dobbie
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
π-DAY! Complimentendag On a roll... De 3 wijzen!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

communicatie vriend ! Dat had Telenet moeten doen naar zijn klanten. En niet op de laatste dag afkomen met: ge kunt naar Eleven, we geven 10 € korting. Een beetje elementaire beleefdheid naar de trouwe klanten had zeker wel gemogen

0 Likes
Sabrina1971
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

ja, maar toch werkt het niet

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@m-jan20  schreef:

@Bolletje  schreef:

Is er iemand die weet als je de app van Eleven op de Xiaomi MI TV Box kunt installeren?

Betreft volgend toestel

Je kan deze voorlopig alleen installeren op Apple TV of Samsung Smart TV. Je zou wel kunnen casten naar de ingebouwde chromecast.


Ik heb het ondertussen ook aan Eleven gevraagd.
Ze werken aan de app hier voor

0 Likes
harry8
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! De vlam zit erin.

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Nergens vind ikhet+ teken .account dan abonnementen...maar geen + teken.hoe opzeggen....thanks

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League

@harry8 ik heb dit zelf perfect kunnen opzeggen onder de Account & Abonnement instellingen op Eleven Sports (zowel in de app als online). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@m-jan20  schreef:

@DennisVO  schreef:

Tot het zover is, willen we voor onze klanten de prijs van het streamingabonnement bij Eleven betalen. Dit doen we door de korting van € 10/maand op Play Sports aan te bieden.


@DennisVO geldt dit ook voor mijn situatie (zie vorige post): 

 

Ik heb tijdens de coronacrisis Play Sports had stopgezet en Telenet bood me Play Sports voor €10/maand aan voor 2 maanden als ik me terug abonneerde. Heb ik dan ook nog recht op die €10 korting wegens gebrek aan voetbal? 


@m-jan20 geniet je als klant al van een Play Sports promotie (bv. de korting die je hebt aangeboden gekregen tijdens de Corona-periode)? Dan krijg je de €10 korting vanwege Jupiler Pro League erbovenop. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Wat is er nu van is het beslist en komt er geen JPL op telenet?

0 Likes
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Eleven Sports heeft dan toch een oplossing gevonden voor het uitzenden van de Nederlandstalige samenvattingen van de wedstrijden in de Jupiler Pro League. Die zullen gratis te bekijken zijn via de website van de Pro League en het YouTube-kanaal van Eleven Sports.

0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Het is héél stil precies nu met de onderhandelingen... ik denk dat ze hopen dat we Play Sports zullen blijven nemen nu het 10€ goedkoper is... Goed geprobeerd dus maar niet bij mij. Ik zeg Play Sports op...!!

0 Likes
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

@Suzy Persoonlijk kan ik begrijpen dat er onderhandeld wordt. Twee suggesties die het beter maken indien een akkoord lang op zich laat wachten of als er geen akkoord komt):

 

1. De kosten van een Eleven Sports abonnement wordt niet volledig gedekt. 10 euro is niet gelijk aan 10,99 euro.

2. De Eleven Sports streaming zou niet in de telemeter mogen meegerekend worden (ten minste voor de mensen met een actief Play Sports abonnement). Dit slikt toch aardig wat als je de matchen wil volgen en momenteel draait de telemeter ook nog in corona-mode. Dit zou zonder deze maatregelen de telemeter sneller aan het werk zetten (vanaf 12u ipv 17u) en hem dubbel zo snel laten vullen. We weten natuurlijk niet wat er met #samenerdoor gebeurd na augustus

 

We zullen zien, misschien is dit allemaal op korte termijn niet meer van belang...

 

 

Ex-Netweter
 

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Op kanalen 720 - 721 - 722 vind je de kanalen Eleven Sports Pro League FR (terug). FR zijnde franstalig?  Wat heeft dit te betekenen? 

0 Likes

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Dus als we abo nemen op VOO sport dan kunnen we ook Belgisch voetbal kijken? Op die  zenders staat de programmatie wel niet ingevuld...

0 Likes

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Ja dus 😜

0 Likes