24748
netweters
|
152287
antwoorden
|
20688
vragen
|
Dus nog altijd geen akkoord voor het Belgisch voetbal dat vandaag begint, we zouden 10 euro krijgen als compensatie, waarmee we de app van eleven sports kunnen aanschaffen, sorry, deze kost 14,99 euro. Schandalig, als je weet dat Woestijnvis, dochteronderneming van Telenet, voor een deel verantwoordelijk is voor de produktie van Eleven.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bolletje schreef:Is er iemand die weet als je de app van Eleven op de Xiaomi MI TV Box kunt installeren?
Betreft volgend toestel
Je kan deze voorlopig alleen installeren op Apple TV of Samsung Smart TV. Je zou wel kunnen casten naar de ingebouwde chromecast.
Samsung Smart TV UE 55 Ju 6770 geeft al 2 dagen wit beeld.Ik ben in druk mail verkeer met Elven maar tot hier toe kunnen ze het probleem niet oplossen.In laatste mail vragen ze type televisie voor kunnen door te geven.Benieuwd of er hier mensen zijn met andere types van Samsung Smart TV die wel beeld hebben..
communicatie vriend ! Dat had Telenet moeten doen naar zijn klanten. En niet op de laatste dag afkomen met: ge kunt naar Eleven, we geven 10 € korting. Een beetje elementaire beleefdheid naar de trouwe klanten had zeker wel gemogen
ja, maar toch werkt het niet
@m-jan20 schreef:
@Bolletje schreef:Is er iemand die weet als je de app van Eleven op de Xiaomi MI TV Box kunt installeren?
Betreft volgend toestelJe kan deze voorlopig alleen installeren op Apple TV of Samsung Smart TV. Je zou wel kunnen casten naar de ingebouwde chromecast.
Ik heb het ondertussen ook aan Eleven gevraagd.
Ze werken aan de app hier voor
Nergens vind ikhet+ teken .account dan abonnementen...maar geen + teken.hoe opzeggen....thanks
@m-jan20 schreef:
@DennisVO schreef:
Tot het zover is, willen we voor onze klanten de prijs van het streamingabonnement bij Eleven betalen. Dit doen we door de korting van € 10/maand op Play Sports aan te bieden.
@DennisVO geldt dit ook voor mijn situatie (zie vorige post):
Ik heb tijdens de coronacrisis Play Sports had stopgezet en Telenet bood me Play Sports voor €10/maand aan voor 2 maanden als ik me terug abonneerde. Heb ik dan ook nog recht op die €10 korting wegens gebrek aan voetbal?
@m-jan20 geniet je als klant al van een Play Sports promotie (bv. de korting die je hebt aangeboden gekregen tijdens de Corona-periode)? Dan krijg je de €10 korting vanwege Jupiler Pro League erbovenop.
Wat is er nu van is het beslist en komt er geen JPL op telenet?
Eleven Sports heeft dan toch een oplossing gevonden voor het uitzenden van de Nederlandstalige samenvattingen van de wedstrijden in de Jupiler Pro League. Die zullen gratis te bekijken zijn via de website van de Pro League en het YouTube-kanaal van Eleven Sports.
Het is héél stil precies nu met de onderhandelingen... ik denk dat ze hopen dat we Play Sports zullen blijven nemen nu het 10€ goedkoper is... Goed geprobeerd dus maar niet bij mij. Ik zeg Play Sports op...!!
@Suzy Persoonlijk kan ik begrijpen dat er onderhandeld wordt. Twee suggesties die het beter maken indien een akkoord lang op zich laat wachten of als er geen akkoord komt):
1. De kosten van een Eleven Sports abonnement wordt niet volledig gedekt. 10 euro is niet gelijk aan 10,99 euro.
2. De Eleven Sports streaming zou niet in de telemeter mogen meegerekend worden (ten minste voor de mensen met een actief Play Sports abonnement). Dit slikt toch aardig wat als je de matchen wil volgen en momenteel draait de telemeter ook nog in corona-mode. Dit zou zonder deze maatregelen de telemeter sneller aan het werk zetten (vanaf 12u ipv 17u) en hem dubbel zo snel laten vullen. We weten natuurlijk niet wat er met #samenerdoor gebeurd na augustus
We zullen zien, misschien is dit allemaal op korte termijn niet meer van belang...
Op kanalen 720 - 721 - 722 vind je de kanalen Eleven Sports Pro League FR (terug). FR zijnde franstalig? Wat heeft dit te betekenen?
Dus als we abo nemen op VOO sport dan kunnen we ook Belgisch voetbal kijken? Op die zenders staat de programmatie wel niet ingevuld...
Ja dus 😜